בקשת מידע | שיואמי qs1+
-
@יצחק-קוזניץ אז תוריד מחדש את הדרייברים הנכונים
@THMHE אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ אז תוריד מחדש את הדרייברים הנכונים
הבעיה היא שבינתיים אני לא מצליח לחבר אותו למחשב
חוץ מזה יש לך להציע לי על איזה מהדרייברים טובים -
@THMHE אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ אז תוריד מחדש את הדרייברים הנכונים
הבעיה היא שבינתיים אני לא מצליח לחבר אותו למחשב
חוץ מזה יש לך להציע לי על איזה מהדרייברים טובים -
@יצחק-קוזניץ תנסה את זה
@THMHE
עדיין אני לא מוצא את המכשיר אפילו בניהול דיסקים -
@THMHE
עדיין אני לא מוצא את המכשיר אפילו בניהול דיסקים -
@יצחק-קוזניץ @THMHE אין שום סיבה שמכשיר המילטון כשר יעלה במחשב
@ITAMAR25 אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ @THMHE אין שום סיבה שמכשיר המילטון כשר יעלה במחשב
איך אני יכול להעלות אותו
-
@ITAMAR25 אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ @THMHE אין שום סיבה שמכשיר המילטון כשר יעלה במחשב
איך אני יכול להעלות אותו
@יצחק-קוזניץ
@THMHE אין שום סיבה שמכשיר המילטון כשר יעלה במחשב
יש כזאת אפשרות... -
@יצחק-קוזניץ @THMHE אין שום סיבה שמכשיר המילטון כשר יעלה במחשב
-
-
@יצחק-קוזניץ
האמת היא שאני לא הצלחתי לפתוח את הדרייבר הוא התקין וזהו לא נפתח כלום -
-
@ITAMAR25 אתה מדבר מידיעה? אם כן @יצחק-קוזניץ אני מרים ידיים.
@THMHE אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@ITAMAR25 אתה מדבר מידיעה? אם כן @יצחק-קוזניץ אני מרים ידיים.
אני מדבר מידיעה שיש אפשרות
-
@THMHE אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@ITAMAR25 אתה מדבר מידיעה? אם כן @יצחק-קוזניץ אני מרים ידיים.
אני מדבר מידיעה שיש אפשרות
-
@יצחק-קוזניץ מהי הידיעה שלך?
@ITAMAR25 מהי הידיעה שלך?
(מאיפה אתם שואבים את הידיעות שלכם?)@THMHE
דבר ראשון יש מעבדה שמסכימה לעשות רק בתשלום...
דבר שני מסתובבת בעולם הידיעה ע"ז כך קיבלתי מחברים
(העניין הוא שאני עדיין לא התייאשתי...) -
@THMHE
דבר ראשון יש מעבדה שמסכימה לעשות רק בתשלום...
דבר שני מסתובבת בעולם הידיעה ע"ז כך קיבלתי מחברים
(העניין הוא שאני עדיין לא התייאשתי...)@יצחק-קוזניץ
האמת היא שאני לא הצלחתי לפתוח את הדרייבר הוא התקין וזהו לא נפתח כלום -
שלום וברכה.
יש לי מכשיר שיואמי המילטון (הישן)
ויש לי בתוך המכשיר מלא קבצים שאני רוצה להוציא
ניסיתי במצב מפתחים לעשות ניקוי באגים ל USB
ועדיין המכשיר לא מתחבר למחשב
יש למישהו ידע איך עושים במכשיר המילטון שיתחבר למחשב ???@יצחק-קוזניץ תעשה עם הכלי שהעליתי.
-
@יוסי461 אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
אם הוא כשר איזה קבצים יכולים להיות עליו. חוץ מהקלטות שאפשר להעביר לכרטיס?
א"א להעביר לכרטיס אפ' להקליט על כרטיס ודו"ק
-
@יצחק-קוזניץ תעשה עם הכלי שהעליתי.
-
@יצחק-קוזניץ סתכל בפרופיל שלי הפוסט הראשון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות