בעיה | באג בכרטיס זיכרון
-
המצלמה לא מזהה לי תמונות מהכרטיס (צולמו במצלמה) והמחשב מראה את התמונות אם מסך לבן מעליהם
-
ג גבריאל שטרנפלד סימן נושא זה כשאלה ב
-
המצלמה לא מזהה לי תמונות מהכרטיס (צולמו במצלמה) והמחשב מראה את התמונות אם מסך לבן מעליהם
@גבריאל-שטרנפלד הקבצים פשוט הפכו למוסתרים, תבחר במחשב בכל התמונות ותלחץ קליק ימני> מאפיינים תוריד את הווי ממוסתר ובחר בהחל> אישור
-
@גבריאל-שטרנפלד הקבצים פשוט הפכו למוסתרים, תבחר במחשב בכל התמונות ותלחץ קליק ימני> מאפיינים תוריד את הווי ממוסתר ובחר בהחל> אישור
@שלמה-ווייס הקבצים לא מוסתרים
-
@שלמה-ווייס הקבצים לא מוסתרים
@גבריאל-שטרנפלד אפשר צילומסך?
-
@גבריאל-שטרנפלד אפשר צילומסך?
@שלמה-ווייס בבקשה

ככה זה נראה -
@שלמה-ווייס בבקשה

ככה זה נראה@גבריאל-שטרנפלד אמר בבעיה | באג בכרטיס זיכרון:
ככה זה נראה
נראה כקבצים משוחזרים [לא בהצלחה יתירה]
(תן לנו בבקשה את כל הסיפור) -
@שלמה-ווייס בבקשה

ככה זה נראה@גבריאל-שטרנפלד אמר בבעיה | באג בכרטיס זיכרון:
ככה זה נראה
מהתיאור שלך "המחשב מראה את התמונות עם מסך לבן" הבנתי אחרת לגמרי...
-
דחוף מישהו!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות