שאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?
-
-
@היוצרת אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
אשמח לדעת.
תודה!כן לי יש אותו והוא לא הכי טוב אבל ,עובד טוב , רק מתחם הרבה , מה גם שכל פעם שאני מתחבר אליו קופצת לי הודעה שהוא משתמש בהתקן אבטחה ישן
-
@היוצרת אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
אשמח לדעת.
תודה!כן לי יש אותו והוא לא הכי טוב אבל ,עובד טוב , רק מתחם הרבה , מה גם שכל פעם שאני מתחבר אליו קופצת לי הודעה שהוא משתמש בהתקן אבטחה ישן
@לומדעס אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
@היוצרת אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
אשמח לדעת.
תודה!כן לי יש אותו והוא לא הכי טוב אבל ,עובד טוב , רק מתחם הרבה , מה גם שכל פעם שאני מתחבר אליו קופצת לי הודעה שהוא משתמש בהתקן אבטחה ישן
איזה גרסה מתוך המוצעות שם מומלץ להזמין?
אני צריכה אותו רק לנסיעות, האם מספיק? (יש לי ראוטר קווי בבית) -
@לומדעס אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
@היוצרת אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
אשמח לדעת.
תודה!כן לי יש אותו והוא לא הכי טוב אבל ,עובד טוב , רק מתחם הרבה , מה גם שכל פעם שאני מתחבר אליו קופצת לי הודעה שהוא משתמש בהתקן אבטחה ישן
איזה גרסה מתוך המוצעות שם מומלץ להזמין?
אני צריכה אותו רק לנסיעות, האם מספיק? (יש לי ראוטר קווי בבית)@היוצרת אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
@לומדעס אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
@היוצרת אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
אשמח לדעת.
תודה!כן לי יש אותו והוא לא הכי טוב אבל ,עובד טוב , רק מתחם הרבה , מה גם שכל פעם שאני מתחבר אליו קופצת לי הודעה שהוא משתמש בהתקן אבטחה ישן
איזה גרסה מתוך המוצעות שם מומלץ להזמין?
אני צריכה אותו רק לנסיעות, האם מספיק? (יש לי ראוטר קווי בבית)כן מספיק רק לנסיעות

זה מה שאני הזמנתי , לא יודע על השאר -
@היוצרת אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
@לומדעס אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
@היוצרת אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
אשמח לדעת.
תודה!כן לי יש אותו והוא לא הכי טוב אבל ,עובד טוב , רק מתחם הרבה , מה גם שכל פעם שאני מתחבר אליו קופצת לי הודעה שהוא משתמש בהתקן אבטחה ישן
איזה גרסה מתוך המוצעות שם מומלץ להזמין?
אני צריכה אותו רק לנסיעות, האם מספיק? (יש לי ראוטר קווי בבית)כן מספיק רק לנסיעות

זה מה שאני הזמנתי , לא יודע על השאר -
@היוצרת אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
@לומדעס אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
@היוצרת אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
אשמח לדעת.
תודה!כן לי יש אותו והוא לא הכי טוב אבל ,עובד טוב , רק מתחם הרבה , מה גם שכל פעם שאני מתחבר אליו קופצת לי הודעה שהוא משתמש בהתקן אבטחה ישן
איזה גרסה מתוך המוצעות שם מומלץ להזמין?
אני צריכה אותו רק לנסיעות, האם מספיק? (יש לי ראוטר קווי בבית)כן מספיק רק לנסיעות

זה מה שאני הזמנתי , לא יודע על השאר -
@לומדעס
הזמנתי אותו, והוא לא עובד.
מזהה את הסים, כותב את הרשת, רשום connected.
הגדרתי APN, ולכאורה אמור לעבוד.
גם הווי פי וגם בחיבור ישיר לא עובד.
מה יכול להיות? -
@היוצרת היה לי כזה (לא נהנתי בכלל)
אולי אני אצליח לעזור.
תעלי צילום מסך של דף הבית בתוכנה של הסים. -
@שלוםשלום אמר בשאלה | האם הנטסטיק הזה תומך בארץ? איזו גרסה מומלץ להזמין?:
@היוצרת היה לי כזה (לא נהנתי בכלל)
אולי אני אצליח לעזור.
תעלי צילום מסך של דף הבית בתוכנה של הסים.
תודה.
הייתי צריכה ממש פשוט, רק לנסיעות, אז לא ממש אכפת לי...@היוצרת
היה לי כזה נסטיק אבל התוכנה הייתה שונה בכלל ממה שצלמתם,
ההסבר אולי שהם החליפו תוכנה כך שאין לי כ"כ איך לעזור,
לי היה כפתור שהייתי צריך ללחוץ עליו כשזה היה נתקע לי וכך זה חזר לעבוד
לכן ביקשתי צילום מסך כדי לסמן איפה ללחוץ
אבל עכשיו שזה תוכנה אחרת, אני לא מומחה בכלל כך שאני לא יודע איך לעזור,
מה שאני יכול להציע אם אתם בנטפרי תלחצו בגוגל 1.2.3.4
לפעמים צריך תעודת התקנה או משהו כזה... -
-
ש שלוםשלום התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות