בקשת מידע | נוקיה 6300 גירסה כשרה
-
@avraham-s בגולן הם חוסמים אבל אפשר להתקשר אליהם והם פותחים את הסים
-
@avraham-s בגולן הם חוסמים אבל אפשר להתקשר אליהם והם פותחים את הסים
-
@avraham-s את הסים
-
@avraham-s נראה לי צריך פריצה אבל לא בטוח
-
@avraham-s נראה לי צריך פריצה אבל לא בטוח
-
@avraham-s בגולן הם חוסמים אבל אפשר להתקשר אליהם והם פותחים את הסים
@הברסלברי אמר בבקשת מידע | נוקיה 6300 גירסה כשרה:
@avraham-s בגולן הם חוסמים אבל אפשר להתקשר אליהם והם פותחים את הסים
הוא בהוט מובייל יש מה לעשות
-
@הברסלברי אמר בבקשת מידע | נוקיה 6300 גירסה כשרה:
@avraham-s בגולן הם חוסמים אבל אפשר להתקשר אליהם והם פותחים את הסים
הוא בהוט מובייל יש מה לעשות
@avraham-s שיניד לרמי לוי
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות