עזרה | תיקון הrtl בframwotk.jar
-
@מישהו12 הframework?
-
@מישהו12 הframework?
-
אם אני מבין נכון direction יספיק כדי להפוך את הלחצנים?
ואם כן מה יקרה כשאתקין אפליקציה שלי ? -
אם אני מבין נכון direction יספיק כדי להפוך את הלחצנים?
ואם כן מה יקרה כשאתקין אפליקציה שלי ? -
@מישהו12 אני מתכוון לשאול שאם אעשה direction ltr בדומה למה שהביאו כאן לכל אפליקציות המערכת
הלחצנים של החזור יהיו בימין גם כשאתקין אפליקציות אחרות משלי? -
@מישהו12 אני מתכוון לשאול שאם אעשה direction ltr בדומה למה שהביאו כאן לכל אפליקציות המערכת
הלחצנים של החזור יהיו בימין גם כשאתקין אפליקציות אחרות משלי?@איש-הישראלי בקטע הזה ברור שזה כן קשור לקובץ שאמרת,
עריכה: לא הקובץ הזה אלא ההוא עם סיומת apk
אבל זה לא העיניין מה שהזכרת.
דבר איתי בפרטי אם אתה רוצה. -
אין לי צאט אפשר במייל? תודה!!!
-
אין לי צאט אפשר במייל? תודה!!!
@איש-הישראלי כן.
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
@מישהו12 אני מתכוון לשאול שאם אעשה direction ltr בדומה למה שהביאו כאן לכל אפליקציות המערכת
הלחצנים של החזור יהיו בימין גם כשאתקין אפליקציות אחרות משלי?@איש-הישראלי אמר בעזרה | תיקון הrtl בframwotk.jar:
הלחצנים של החזור יהיו בימין גם כשאתקין אפליקציות אחרות משלי?
מה קשור?
אם יש ל rtl באפליקציות האלו אז אתה לא צריך לתקן כלום, רק שהאפליקציה תהיה על עברית.
מה שכן אם בא לך להגדיר לוקל עברית במכשיר תצטרך להוסיף תיקיית iw-IL לפרימוורק
ואם תרצה להגדיר את זה כברירת מחדל תשנה את הערכים הקשורים לזה ב build
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות