האם רימון חוסמת את האפשרות לגלוש בנטפרי?
-
יש לי חסימה של רימון על המחשב, ועכשיו אני עשיתי מודם של נטפרי בבית ואני לא מצליח להגיע לנטפרי, (1.2.3.4.) המחשב כותב לי בעיה בהפניה לנטפרי ככל הנראה הDNS לא מוגדר נכון וגם להקין תעודה של נטרפרי הוא לא מסכים לי, האם זה קשור לזה שיש לי רימון על המחשב [במחשב אחר שיש לי הכול עובד תקין.
-
יש לי חסימה של רימון על המחשב, ועכשיו אני עשיתי מודם של נטפרי בבית ואני לא מצליח להגיע לנטפרי, (1.2.3.4.) המחשב כותב לי בעיה בהפניה לנטפרי ככל הנראה הDNS לא מוגדר נכון וגם להקין תעודה של נטרפרי הוא לא מסכים לי, האם זה קשור לזה שיש לי רימון על המחשב [במחשב אחר שיש לי הכול עובד תקין.
-
@bbn אם אני יראה שאני מסתדר עם הסינון של נטפרי אני יבטל את הסים, למה נראה לך שאני ישאר עם סים בלי סינון בכלל????????????
-
@ג-י-מ ברור שזה לא מה שתעשה
אני שאלתי בגלל שכדי להשתמש בשל נטפרי אתה חייב להסיר את התכונה של רימון מהמחשב -
@bbn זה בדיוק מה ששאלתי, האם אני חייב להסיר את החסימה של רימון מהמחשב בשביל לגלוש דרך נטפרי.
-
לא יעבוד בוודאות!!
אין דבר כזה סינון של נטפרי על המחשב וסים פתוח!!
התוכנה של נטפרי שמונעת גישה לרשתות אחרות (וויפרי) היא בעיקר בשביל הVPN שלהם.
אבל התוכנה בעצמה לא מסננת. -
לא יעבוד בוודאות!!
אין דבר כזה סינון של נטפרי על המחשב וסים פתוח!!
התוכנה של נטפרי שמונעת גישה לרשתות אחרות (וויפרי) היא בעיקר בשביל הVPN שלהם.
אבל התוכנה בעצמה לא מסננת.@משתמש-מקצוען אז לא הבנת אותו יש לו מודם של נטפרי
-
לא יעבוד בוודאות!!
אין דבר כזה סינון של נטפרי על המחשב וסים פתוח!!
התוכנה של נטפרי שמונעת גישה לרשתות אחרות (וויפרי) היא בעיקר בשביל הVPN שלהם.
אבל התוכנה בעצמה לא מסננת. -
@bbn אמר בהאם רימון חוסמת את האפשרות לגלוש בנטפרי?:
@ג-י-מ כרגע שאתה מחבר וניכנס לאתרים מה אתה רואה ?
החיבור שלך אינו פרטי [מכיון שאין תעודת אבטחה של נטפרי ואני לא מצליח להתקין אותה.
-
@bbn אמר בהאם רימון חוסמת את האפשרות לגלוש בנטפרי?:
@ג-י-מ כרגע שאתה מחבר וניכנס לאתרים מה אתה רואה ?
החיבור שלך אינו פרטי [מכיון שאין תעודת אבטחה של נטפרי ואני לא מצליח להתקין אותה.
-
פוסט זה נמחק!
-
@bbn אמר בהאם רימון חוסמת את האפשרות לגלוש בנטפרי?:
@ג-י-מ כרגע שאתה מחבר וניכנס לאתרים מה אתה רואה ?
החיבור שלך אינו פרטי [מכיון שאין תעודת אבטחה של נטפרי ואני לא מצליח להתקין אותה.
@ג-י-מ תתקין את זה
CertInstaller.exe
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות