עזרה | אני רוצה למחוק קובץ והמחשב לא נותן לי
-
אני עושה מחק קובץ וזה מה שהוא כותב לי! משהו יודע מה אני אפשר לעשות? '.png
@שושנה-עובדיה יש מצב שמופעל אצליך האפשרות של תצוגה מקדימה לקבצים ?
-
@האדם-החושב לא עוזר...
@שושנה-עובדיה זכור לי שהביאו פעם כאן בפורום תוכנה שכופה מחיקה ,תחפש
-
@שושנה-עובדיה יש מצב שמופעל אצליך האפשרות של תצוגה מקדימה לקבצים ?
@avramk100 איך בודקים את זה?
-
@avramk100 איך בודקים את זה?
@שושנה-עובדיה בתוך הספריית קבצים להיכנס ללשונית תצוגה ולבדוק בצד ימין למעלה מה מופיע על 'חלונית תצוגה מקדימה' אם מופעל סביר להניח שזו הבעיה
-
@שושנה-עובדיה בתוך הספריית קבצים להיכנס ללשונית תצוגה ולבדוק בצד ימין למעלה מה מופיע על 'חלונית תצוגה מקדימה' אם מופעל סביר להניח שזו הבעיה
@avramk100 זה לא מופעל....
-
@avramk100 זה לא מופעל....
@שושנה-עובדיה אוקיי. הקובץ פתוח באיזה מקום ? מה קורה כשעושים קליק ימני מחק?
-
אני עושה מחק קובץ וזה מה שהוא כותב לי! משהו יודע מה אני אפשר לעשות? '.png
@שושנה-עובדיה תראה כאן
וכאן -
@שושנה-עובדיה אוקיי. הקובץ פתוח באיזה מקום ? מה קורה כשעושים קליק ימני מחק?
@avramk100 שלחתי למעלה מה הוא מראה לי...
אורמ שלא יכול להמחק מאחר והקובץ פתוח בPicaView -
@avramk100 שלחתי למעלה מה הוא מראה לי...
אורמ שלא יכול להמחק מאחר והקובץ פתוח בPicaView -
@avramk100 שלחתי למעלה מה הוא מראה לי...
אורמ שלא יכול להמחק מאחר והקובץ פתוח בPicaView@שושנה-עובדיה תעלי שניה צילום ממנהל המשימות
-
@שושנה-עובדיה תעלי שניה צילום ממנהל המשימות
@avramk100 מה זה אומר?
-
@avramk100 מה זה אומר?
@שושנה-עובדיה קליק ימני על השורה למטה ואז מנהל המשימות
-
@שושנה-עובדיה קליק ימני על השורה למטה ואז מנהל המשימות
@avramk100 קליק ימני על הקובץ?
-
@avramk100 קליק ימני על הקובץ?
@שושנה-עובדיה לא . יש את השורה למטה היכן קמופיע הקבצים הפתוחים , על השורה הזו קליק ימני
-
@שושנה-עובדיה לא . יש את השורה למטה היכן קמופיע הקבצים הפתוחים , על השורה הזו קליק ימני
-
@שושנה-עובדיה לא . יש את השורה למטה היכן קמופיע הקבצים הפתוחים , על השורה הזו קליק ימני
@avramk100 שלחו פה קישור לאיזה תוכנה, הורדתי אותה וזה מחק את הקובץ!
תודה לכל המסיעים!! -
ח חברים סימן נושא זה כשאלה ב
-
ח חברים סימן נושא זה כנפתר ב
-
ח חברים העביר נושא זה מ-באגים/הצעות ייעול ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
