בירור | עריכת אייקון אפליקצייה
-
חיפשתי כאן בפורום קצת כל העניין של החלפת אייקון לאפליקציה, תכלס לא מצאתי משהו ברור מישהו יודע?
-
חיפשתי כאן בפורום קצת כל העניין של החלפת אייקון לאפליקציה, תכלס לא מצאתי משהו ברור מישהו יודע?
@אליר325000 אמר בבירור | עריכת אייקון אפליקצייה:
חיפשתי כאן בפורום קצת כל העניין של החלפת אייקון לאפליקציה, תכלס לא מצאתי משהו ברור מישהו יודע?
עורך APK של שלום כהן עושה את זה מעולה
-
@אליר325000 אמר בבירור | עריכת אייקון אפליקצייה:
חיפשתי כאן בפורום קצת כל העניין של החלפת אייקון לאפליקציה, תכלס לא מצאתי משהו ברור מישהו יודע?
עורך APK של שלום כהן עושה את זה מעולה
-
חיפשתי כאן בפורום קצת כל העניין של החלפת אייקון לאפליקציה, תכלס לא מצאתי משהו ברור מישהו יודע?
@אליר325000 אמר בבירור | עריכת אייקון אפליקצייה:
חיפשתי כאן בפורום קצת כל העניין של החלפת אייקון לאפליקציה, תכלס לא מצאתי משהו ברור מישהו יודע?
https://mitmachim.top/topic/27795/המלצה-כלי-לעריכת-apk-דרך-המחשב?_=1649953668482
תוריד את הגרסא הכי מעודכנת יש בתוכנה אפשרות להחליף אייקון
-
@אליר325000 אמר בבירור | עריכת אייקון אפליקצייה:
חיפשתי כאן בפורום קצת כל העניין של החלפת אייקון לאפליקציה, תכלס לא מצאתי משהו ברור מישהו יודע?
https://mitmachim.top/topic/27795/המלצה-כלי-לעריכת-apk-דרך-המחשב?_=1649953668482
תוריד את הגרסא הכי מעודכנת יש בתוכנה אפשרות להחליף אייקון
-
@זונדל או.קי תודה
@אליר325000 לא צריך תוריד APK EDITOR ותבחר שם עריכה מהירה 2 שניות
-
@אליר325000 לא צריך תוריד APK EDITOR ותבחר שם עריכה מהירה 2 שניות
-
@ישיביש עם כבר עורך apk סופר
@זונדל-גרנד אין נפק"מ
-
@אליר325000 לא צריך תוריד APK EDITOR ותבחר שם עריכה מהירה 2 שניות
-
@ישיביש עשיתי את זה הוא לא נותן לקמפל [כותב שיש בעיה בקימפול] אנסה עם הדרכים האחרים שנתנו פה.
@אליר325000 גם במחשב הוא יתן לך את השגיאה אני חושב
-
חיפשתי כאן בפורום קצת כל העניין של החלפת אייקון לאפליקציה, תכלס לא מצאתי משהו ברור מישהו יודע?
-
@אליר325000 גם במחשב הוא יתן לך את השגיאה אני חושב
-
@ישיביש יש לך אולי מושג מה עושים, הבעיה חוזרת על עצמה כל הזמן בכל האופציות ,כבר לפני שפתחתי את השרשור ניסתי מאה אופציות] הוא מקפל את האפליקצייה אני פותח אותה מתקין וההתקנה נכשלת...
@אליר325000 טוב, תודה לכל החבר'ה הסתדרתי בסוף , [הבעיה היתה בpng..., סדרתי ת'אייקון והכל בסדר...]
-
@אליר325000 טוב, תודה לכל החבר'ה הסתדרתי בסוף , [הבעיה היתה בpng..., סדרתי ת'אייקון והכל בסדר...]
@אליר325000 אחלה אחי כל הכבוד
-
@אליר325000 אחלה אחי כל הכבוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות