בעיה | מחיקה מה system כשהטלאפון לא נדלק
-
ניסיתי להתקין תוכנה כל שהיא ביאנג והוא עשה לי בוטל
ופעם ראיתי כאן שלפעמים צריך להכניס ל system aps ולהפעל מחדש
עשיתי את זה והפלאפון מתחיל להיפתח ונתקע ולא נפתח
מישהו יודע מה אני אמור לעשות
(חבר אמר לי שפעם זה קרה לו כשהוא הכניס ל data ונתקע לו כמוני והוא מחק את זה דרך הריקברי והוא ניסה לעשות לי ואמר שהוא לא מצליח להגיע system aps )
ממש דחוף אם אפשר(הקובץ ששמתי שם היה זה
https://www.google.com/url?q=https://apkpure.com/apkpure/com.apkpure.aegon/download?from%3Ddown%26icn%3Daegon%26ici%3Dimage_home&sa=D&source=hangouts&ust=1649939630391000&usg=AOvVaw2I9WHcSHmwpHsJL_RoVHlb) -
ניסיתי להתקין תוכנה כל שהיא ביאנג והוא עשה לי בוטל
ופעם ראיתי כאן שלפעמים צריך להכניס ל system aps ולהפעל מחדש
עשיתי את זה והפלאפון מתחיל להיפתח ונתקע ולא נפתח
מישהו יודע מה אני אמור לעשות
(חבר אמר לי שפעם זה קרה לו כשהוא הכניס ל data ונתקע לו כמוני והוא מחק את זה דרך הריקברי והוא ניסה לעשות לי ואמר שהוא לא מצליח להגיע system aps )
ממש דחוף אם אפשר(הקובץ ששמתי שם היה זה
https://www.google.com/url?q=https://apkpure.com/apkpure/com.apkpure.aegon/download?from%3Ddown%26icn%3Daegon%26ici%3Dimage_home&sa=D&source=hangouts&ust=1649939630391000&usg=AOvVaw2I9WHcSHmwpHsJL_RoVHlb) -
@אודי-דיאמנט כנס לריקברי, תבחר בmount , תסמן את system
תחזור חזרה לסייר של הריקברי, אז תוכל למחוק@דוד-1
אין עליך מלך העולם
כבר כמעט אמרתי עליו קדיש
ממש תודה אלוקים יברך אותך -
@דוד-1
אין עליך מלך העולם
כבר כמעט אמרתי עליו קדיש
ממש תודה אלוקים יברך אותך@אודי-דיאמנט מי השיג לך את הקובץ הזה? :

-
@דוד-1
אין עליך מלך העולם
כבר כמעט אמרתי עליו קדיש
ממש תודה אלוקים יברך אותך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות