דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. תקלה | IGO לא נפתח

תקלה | IGO לא נפתח

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
6 פוסטים 2 כותבים 230 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אבי 6
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי מחשבים
    #1

    יש לי גי פי אס והוא עושה לי בעיות עם ההיגו זה ההודעה שהוא כותב לי כשאני מנסה לפתוח את הניווט
    IMG_0003.JPG IMG_0006.JPG IMG_0005.JPG ![IMG_0004.JPG]
    (/assets/uploads/files/1649783923615-img_0004.jpg) IMG_0003.JPG IMG_0008.JPG IMG_0007.JPG
    וזה הקופסא
    מי שיכול לעזור בנושא תודה רבה ממש!!!
    אם זה יעזור הכנסתי את הקבצים שבתוכנת ההיגו-בכרטיס החיצוני
    iGO.bmp gpstmc.pil gpstmc.dll WPTMC.dll tmceventlist.csv tahomabd.ttf tahoma.ttf sys.txt NNGCxNav.dll MobileNavigator.exe igotoday64.bmp igotoday32.bmp igotoday16.bmp iGOToday.dll

    MGM IVRM תגובה 1 תגובה אחרונה
    -1
    • א אבי 6

      יש לי גי פי אס והוא עושה לי בעיות עם ההיגו זה ההודעה שהוא כותב לי כשאני מנסה לפתוח את הניווט
      IMG_0003.JPG IMG_0006.JPG IMG_0005.JPG ![IMG_0004.JPG]
      (/assets/uploads/files/1649783923615-img_0004.jpg) IMG_0003.JPG IMG_0008.JPG IMG_0007.JPG
      וזה הקופסא
      מי שיכול לעזור בנושא תודה רבה ממש!!!
      אם זה יעזור הכנסתי את הקבצים שבתוכנת ההיגו-בכרטיס החיצוני
      iGO.bmp gpstmc.pil gpstmc.dll WPTMC.dll tmceventlist.csv tahomabd.ttf tahoma.ttf sys.txt NNGCxNav.dll MobileNavigator.exe igotoday64.bmp igotoday32.bmp igotoday16.bmp iGOToday.dll

      MGM IVRM מנותק
      MGM IVRM מנותק
      MGM IVR
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @אבי-6 אמר בבקשת מידע | יש לי מכשיר גי פי אס:

      יש לי גי פי אס והוא עושה לי בעיות עם ההיגו זה ההודעה שהוא כותב לי כשאני מנסה לפתוח את הניווט
      IMG_0003.JPG IMG_0006.JPG IMG_0005.JPG ![IMG_0004.JPG]
      (/assets/uploads/files/1649783923615-img_0004.jpg) IMG_0003.JPG IMG_0008.JPG IMG_0007.JPG
      וזה הקופסא
      מי שיכול לעזור בנושא תודה רבה ממש!!!
      אם זה יעזור הכנסתי את הקבצים שבתוכנת ההיגו-בכרטיס החיצוני
      ![iGO.bmp](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [gpstmc.pil](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [gpstmc.dll](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [WPTMC.dll](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [tmceventlist.csv](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [tahomabd.ttf](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [tahoma.ttf](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [sys.txt](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [NNGCxNav.dll](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [MobileNavigator.exe](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) ![igotoday64.bmp](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) ![igotoday32.bmp](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) ![igotoday16.bmp](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [iGOToday.dll](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)

      כותרת נורמלית יותר בבקשה!

      א 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • MGM IVRM MGM IVR

        @אבי-6 אמר בבקשת מידע | יש לי מכשיר גי פי אס:

        יש לי גי פי אס והוא עושה לי בעיות עם ההיגו זה ההודעה שהוא כותב לי כשאני מנסה לפתוח את הניווט
        IMG_0003.JPG IMG_0006.JPG IMG_0005.JPG ![IMG_0004.JPG]
        (/assets/uploads/files/1649783923615-img_0004.jpg) IMG_0003.JPG IMG_0008.JPG IMG_0007.JPG
        וזה הקופסא
        מי שיכול לעזור בנושא תודה רבה ממש!!!
        אם זה יעזור הכנסתי את הקבצים שבתוכנת ההיגו-בכרטיס החיצוני
        ![iGO.bmp](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [gpstmc.pil](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [gpstmc.dll](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [WPTMC.dll](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [tmceventlist.csv](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [tahomabd.ttf](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [tahoma.ttf](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [sys.txt](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [NNGCxNav.dll](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [MobileNavigator.exe](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) ![igotoday64.bmp](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) ![igotoday32.bmp](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) ![igotoday16.bmp](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [iGOToday.dll](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)

        כותרת נורמלית יותר בבקשה!

        א מנותק
        א מנותק
        אבי 6
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        יש לי מכשיר גי פי אס ובהתחלה ממש הוא פתח את המפות היגו ולאחר מכן הוא לא נותן וכותב את ההודעה הנ"ל https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1649783911293-img_0003.jpg
        האם יש דרך להתמודד עם הבעיה אני גם לא יודע אנגלית

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אבי 6

          יש לי מכשיר גי פי אס ובהתחלה ממש הוא פתח את המפות היגו ולאחר מכן הוא לא נותן וכותב את ההודעה הנ"ל https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1649783911293-img_0003.jpg
          האם יש דרך להתמודד עם הבעיה אני גם לא יודע אנגלית

          א מנותק
          א מנותק
          אבי 6
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          בעיקרון זה משהו עם המפות אולי חסר קובץ עדכון או משהו כזה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • MGM IVRM MGM IVR

            @אבי-6 אמר בבקשת מידע | יש לי מכשיר גי פי אס:

            יש לי גי פי אס והוא עושה לי בעיות עם ההיגו זה ההודעה שהוא כותב לי כשאני מנסה לפתוח את הניווט
            IMG_0003.JPG IMG_0006.JPG IMG_0005.JPG ![IMG_0004.JPG]
            (/assets/uploads/files/1649783923615-img_0004.jpg) IMG_0003.JPG IMG_0008.JPG IMG_0007.JPG
            וזה הקופסא
            מי שיכול לעזור בנושא תודה רבה ממש!!!
            אם זה יעזור הכנסתי את הקבצים שבתוכנת ההיגו-בכרטיס החיצוני
            ![iGO.bmp](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [gpstmc.pil](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [gpstmc.dll](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [WPTMC.dll](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [tmceventlist.csv](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [tahomabd.ttf](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [tahoma.ttf](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [sys.txt](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [NNGCxNav.dll](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [MobileNavigator.exe](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) ![igotoday64.bmp](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) ![igotoday32.bmp](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) ![igotoday16.bmp](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר) [iGOToday.dll](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)

            כותרת נורמלית יותר בבקשה!

            א מנותק
            א מנותק
            אבי 6
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5
            פוסט זה נמחק!
            MGM IVRM תגובה 1 תגובה אחרונה
            -2
            • א אבי 6

              פוסט זה נמחק!

              MGM IVRM מנותק
              MGM IVRM מנותק
              MGM IVR
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2

              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

              הרשמה התחברות

              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • חוקי הפורום
              • פופולרי
              • לא נפתר
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • צור קשר