תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA
-
@אליר325000 ואין משהו כמוWSA שיעבוד עם מערכת של אפל?
-
איך מעדכנים? משום מה נמחק לי כל התיקיות אבל ואני לא רואה כלום אבל שמנסים להתקין הוא כותב לי שכבר מותקן?
-
@ישיביש אתה אומר שגם כשאתה מנסה להסיר את ההתקנה אין לך אפשרות כזאת נכון? אולי תנסה לחפש את כל הקבצים שקשורים לתוכנה ותמחק אותם תבצע הפעלה מחדש ותראה אם יעבוד לך
-
@ישיביש עכשיו מחקת?
מה שאני זוכר שגם אם מוחקים את המשתמש עדיין נשארת תיקייה ע"ש המשתמש בC יכול להיות שאם תמחק גם אותה בנוסף זה יעבוד לך -
@ישיביש אתה אומר שגם כשאתה מנסה להסיר את ההתקנה אין לך אפשרות כזאת נכון? אולי תנסה לחפש את כל הקבצים שקשורים לתוכנה ותמחק אותם תבצע הפעלה מחדש ותראה אם יעבוד לך
-
-
@כוספים-למשיח אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
אני מנסה להתקין את הWSA ואני נתקל בשגיאה הזאת

זה שדרוג או התקנה נקיה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
