בעיה | האפליקציה של המוזיקה מורידה את עוצמת הקול לבד
-
יש לי מחשב חדש וכשאני פותח את האפליקציה של GROOVE ולפעמים הוא מוריד לי את עוצמת קולך בלי אפשרות להגביר בחזרה ואם אני פותח את השיר באפליקציה אחרת זה נשאר רגיל
אשמח לעזרתכם.@דוד-חישמק אמר בבעיה | האפליקציה של המוזיקה מורידה את עוצמת הקול לבד:
יש לי מחשב חדש וכשאני פותח את האפליקציה של GROOVE ולפעמים הוא מוריד לי את עוצמת קולך בלי אפשרות להגביר בחזרה ואם אני פותח את השיר באפליקציה אחרת זה נשאר רגיל
אשמח לעזרתכם.עבור לווינ 11.. גרוב הוחלף בתוכנה מוצלחת בהרבה יותר...
-
@דוד-חישמק אמר בבעיה | האפליקציה של המוזיקה מורידה את עוצמת הקול לבד:
יש לי מחשב חדש וכשאני פותח את האפליקציה של GROOVE ולפעמים הוא מוריד לי את עוצמת קולך בלי אפשרות להגביר בחזרה ואם אני פותח את השיר באפליקציה אחרת זה נשאר רגיל
אשמח לעזרתכם.עבור לווינ 11.. גרוב הוחלף בתוכנה מוצלחת בהרבה יותר...
@הנני-העני ומה עם כל הבאגים האחרים ...
רק בגלל תוכנת מוסיקה להחליף ווינדוס?,??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות