עזרה | igo | איזה איגו אני צריך?
-
-
-
- אי אפשר למחוק את זה מהכרטיס ולשים על אותו כרטיס?
- האם יש את אותה התכנה רק בפרוצה?
@פלורידה אמר בעזרה | igo | איזה איגו אני צריך?:
אי אפשר למחוק את זה מהכרטיס ולשים על אותו כרטיס?
בעיקרון אפשר, אבל חבל לך להיתקע בלי כלום (אם לא יעבוד לך), ובכו"א תגבה את הקבצים הקיימים
@פלורידה אמר בעזרה | igo | איזה איגו אני צריך?:
האם יש את אותה התכנה רק בפרוצה?
לא יודע אם יש את אותה תוכנה בדיוק
-
- אי אפשר למחוק את זה מהכרטיס ולשים על אותו כרטיס?
- האם יש את אותה התכנה רק בפרוצה?
-
@פלורידה אמר בעזרה | igo | איזה איגו אני צריך?:
אני רוצה להכניס בו את התכנה העדכנית ביותר שמתאימה לו.
@ITAMAR25 אמר בעזרה | igo | איזה איגו אני צריך?:
נראה לי שזה יתאים לך
שם זה IGO 8.3.5 שזאת גרסה טובה אבל ממש לא עדכנית.
העדכנית (יחסית..) שמתאימה זה igo primo למכשירי wince. לא זוכר אם יש אותה בפורום.
-
@פלורידה אמר בעזרה | igo | איזה איגו אני צריך?:
אני רוצה להכניס בו את התכנה העדכנית ביותר שמתאימה לו.
@ITAMAR25 אמר בעזרה | igo | איזה איגו אני צריך?:
נראה לי שזה יתאים לך
שם זה IGO 8.3.5 שזאת גרסה טובה אבל ממש לא עדכנית.
העדכנית (יחסית..) שמתאימה זה igo primo למכשירי wince. לא זוכר אם יש אותה בפורום.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות