בקשה | מחפש מנהל הקבצים לשיאומי
-
תנסה את זה
-
תנסה את זה
@יצחק-מזרחי תודה אבל אני רוצה את השני מה שכתוב עליו מנהל הקבצים
-
@יצחק-מזרחי תודה אבל אני רוצה את השני מה שכתוב עליו מנהל הקבצים
-
@יענקל-ה זה נראה כמו סייר מובנה ככה שזה לא אפשרי להתקין את זה
אם אתה יודע שלא אז תשלח את השם או את החתימה של האפליקציה וננסה למצוא לך את זה -
@יענקל-ה File Manager free and easily_vV1-181115_apkfab.com.apk
יותר ישן נראה לי זה יעבוד בשיאומי -
@יענקל-ה File Manager free and easily_vV1-181115_apkfab.com.apk
יותר ישן נראה לי זה יעבוד בשיאומי -
@qwq הוא לא נותן לי לראות את הכרטיס זיכרון לפי תיקיות
הוא רק מזהה את הקבצים שבכרטיס בתמונות מוזיקה וכו
מה יכול ליהיות הבעיה? -
@THMHE אמר בבקשה | מחפש מנהל הקבצים לשיאומי:
@יענקל-ה את התיקיות שבזיכרון הפנימי הוא כן נותן לפתוח?
כן
אבל הוא לא מראה את התיקיות של הכרטיס זיכרון -
@יענקל-ה עדיין נפ"מ כי יש לי את הAPK של הסייר הנ"ל, לעלות?
@אליר325000 כבר העלו לו.. תודה בכ"א.
-
@אליר325000 כבר העלו לו.. תודה בכ"א.
-
@THMHE יש לי אבל את היישום הנ"ל עם כרטיס זכרון [כמדומה לי]
@אליר325000 אמר בבקשה | מחפש מנהל הקבצים לשיאומי:
@THMHE יש לי אבל את היישום הנ"ל עם כרטיס זכרון [כמדומה לי]
אשמח שתעלה
-
@אליר325000 אמר בבקשה | מחפש מנהל הקבצים לשיאומי:
@THMHE יש לי אבל את היישום הנ"ל עם כרטיס זכרון [כמדומה לי]
אשמח שתעלה
-
@THMHE יש לי אבל את היישום הנ"ל עם כרטיס זכרון [כמדומה לי]
@אליר325000 זה הגיע משיאומי חצי טאצ?
-
@אליר325000 זה הגיע משיאומי חצי טאצ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות