בירור | עריכת xml בc2
-
@cwh למה שלא יהיה אפשר לערוך את זה?
-
@cwh למה שלא יהיה אפשר לערוך את זה?
-
@zalmensmok ערכתי ערכת נושא ע"י המדריך הזה ואני לא מצליח לערוך שם את הxml (בפלפון עצמו זה לא נתמך בכלל)...
-
@cwh יש תוכנה שמישהו הביא פעם קוראים לה מיני קומנדר שפותחת גם קבצי xml תחפש בפורום (אני הצלחתי לשנות את הקובץ אבל לא לסגור אותו בחזרה -אולי מישהו שמבין אנגלית יוכל לשחק עם התוכנה הזאת)
-
@zalmensmok ערכתי ערכת נושא ע"י המדריך הזה ואני לא מצליח לערוך שם את הxml (בפלפון עצמו זה לא נתמך בכלל)...
-
@אחד-מאנש אמר בבירור | עריכת xml בc2:
@cwh יש תוכנה שמישהו הביא פעם קוראים לה מיני קומנדר שפותחת גם קבצי xml תחפש בפורום (אני הצלחתי לשנות את הקובץ אבל לא לסגור אותו בחזרה -אולי מישהו שמבין אנגלית יוכל לשחק עם התוכנה הזאת)
לערוך בc2? קישור?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות