סטיק לא עובד
-
קניתי סטיק של נטפרי ובכל מקום שאני מכניס אותו אין קליטה!
אם למישהו יש מושג/עצה/הדרכה תודה מראש!

-
קניתי סטיק של נטפרי ובכל מקום שאני מכניס אותו אין קליטה!
אם למישהו יש מושג/עצה/הדרכה תודה מראש!

@מתלמד-צעיר כמו שזה נראה הוא בכלל לא מוגדר
-
@מתלמד-צעיר כמו שזה נראה הוא בכלל לא מוגדר
@bbn ואיפה מגדירים
-
@bbn ואיפה מגדירים
@מתלמד-צעיר תלחץ על זה:

ותראה מה כתוב שםכמובן את הSIM חיברתה כבר נכון ?
-
@bbn ואיפה מגדירים
@מתלמד-צעיר
הכנסתה סים??? -
@מתלמד-צעיר תלחץ על זה:

ותראה מה כתוב שםכמובן את הSIM חיברתה כבר נכון ?
-
@מתלמד-צעיר זה מראה שהSIM לא מחובר
או פיזית או בחברה
נסה להוציא אותו ולחבר שוב אולי לא הוכנס כמו שצריך -
@מתלמד-צעיר זה מראה שהSIM לא מחובר
או פיזית או בחברה
נסה להוציא אותו ולחבר שוב אולי לא הוכנס כמו שצריך@bbn עם החברה דיברתי כמה פעמים
הם עשו ריענון לסים וזה לא עזר כמו שאתה רואה -
@bbn עם החברה דיברתי כמה פעמים
הם עשו ריענון לסים וזה לא עזר כמו שאתה רואה@מתלמד-צעיר תנסה להוציא אותו ולהכניס שוב
-
@מתלמד-צעיר תנסה להוציא אותו ולהכניס שוב
@bbn אתה צודק מי שהכניס לי את הסים הכניס אותו מסובב
תודה רבה על העזרה המהירה (מותר להודות חוץ מהלייק?) -
@bbn אתה צודק מי שהכניס לי את הסים הכניס אותו מסובב
תודה רבה על העזרה המהירה (מותר להודות חוץ מהלייק?)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
