שאלה | איזה אימולטור לייב זה ?
-
מישהו יודע איך המדריך בסרטון הזה מציג את פעולת האפליקציה
זה נראה ממש טוב ועובד חלק
תודה
https://www.youtube.com/watch?v=Vytu-3R0Pj4&list=PLXUjh6S50wUh2cGHYfmy132demMUsMcOK
-
מישהו יודע איך המדריך בסרטון הזה מציג את פעולת האפליקציה
זה נראה ממש טוב ועובד חלק
תודה
https://www.youtube.com/watch?v=Vytu-3R0Pj4&list=PLXUjh6S50wUh2cGHYfmy132demMUsMcOK
-
@ENM אמר בשאלה | איזה אימולטור לייב זה ?:
@kktao אני לא יודע איזה אימולטור זה
אבל אם אתה מסתבך אפשר בWSA + זה עובד מצויןזה של קודלאר וזה לא עובד לי בממו פליי משום מה
אתה מתכוון ב WSA לווינודס 11 ? לי יש 10
-
@ENM אמר בשאלה | איזה אימולטור לייב זה ?:
@kktao אני מתכוון לWIN 11
אולי תנסה אימולטורים אחרים אבל אני משתמש בWSAנראה לי הכל עניין של סינון אינטרנט, שיש כאילו שזה חסום להם
-
יש כאן אולי מישהו שיש לו נטפרי ומשתמש באימולטור ממופליי עם האפליקציה קודולר וזה עובד לו חלק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות