עזרה | בקשה | רום וTWRP לגלקסי S III
-
@מישהו12 אמר בעזרה | בקשה | רום וTWRP לגלקסי S III:
מצאתי, מחפש LineageOS
איזה לבחור?

הראשון לכאורה
(זה דואל סים נכון?) -
@מישהו12 אמר בעזרה | בקשה | רום וTWRP לגלקסי S III:
מצאתי, מחפש LineageOS
איזה לבחור?

הראשון לכאורה
(זה דואל סים נכון?) -
@A0533057932 לא חושב, יש לו IMEI אחד.איך לבדוק?
@מישהו12 אמר בעזרה | בקשה | רום וTWRP לגלקסי S III:
@A0533057932 לא חושב, יש לו IMEI אחד.איך לבדוק?
פה נראה שיש רק אחד
https://lineageosroms.com/i9300/ -
@מישהו12 אמר בעזרה | בקשה | רום וTWRP לגלקסי S III:
@A0533057932 לא חושב, יש לו IMEI אחד.איך לבדוק?
פה נראה שיש רק אחד
https://lineageosroms.com/i9300/ -
מצאתי אחד לא רשמי, מי שימצא רשמי אני אודה לו מאוד, צרבתי דרך TWRP כרגע המכשיר בתהליכי הדלקה... (אנימציית הדלקה של LineageOS)
א. איך לעשות רוט? פשוט להפליש מגיסק בTWRP?
ב. איך להתקין GAPPS? -
@מישהו12 לגביי שאלתך לרום רשמי, זה סיפור מההפטרה... ולא לחיצת כפתור של הורדת קובץ ZIP והתקנתו, אאל"ט דיברו ע"ז פה בפורום [או במקום אחר] אם אמצא אעלה לך בלנ"ד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות