בעיה | שלום רציתי לדעת איך אני מתקין תוכנה וידיאו לנגן XYZ ?
-
@יהודה-2 אמר בבעיה | שלום רציתי לדעת איך אני מתקין תוכנה וידיאו לנגן XYZ ?:
שלום רציתי לדעת איך אני מתקין תוכנה וידיאו לנגן XYZ ?
זה השם של הנגן?
מה הדגם המדויק
ועדיף גם תמונה שלו. -
@יהודה-2 לכאו' כמו שאמרו לך, עם המערכת קבצים הנוכחית אי אפשר, כי היא לא תומכת ב-MP4, אולי יעזור להחליף מערכת קבצים, צריך לשאול את המומחים.
@הרב-יעקב-ישראל איך אני שואל?
-
@הרב-יעקב-ישראל איך אני שואל?
-
@יהודה-2 תעלה נושא חדש ותשאל אם יש אופציה לשנות נגן MP3 XYZ של BOZ לנגן MP4.
בהצלחה!@הרב-יעקב-ישראל תודה רבה עזרת לי מאוד
-
@יהודה-2 לכאו' כמו שאמרו לך, עם המערכת קבצים הנוכחית אי אפשר, כי היא לא תומכת ב-MP4, אולי יעזור להחליף מערכת קבצים, צריך לשאול את המומחים.
@הרב-יעקב-ישראל אמר בבעיה | שלום רציתי לדעת איך אני מתקין תוכנה וידיאו לנגן XYZ ?:
עם המערכת קבצים הנוכחית אי אפשר,
??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
