בקשה | C2 אין בלוטוס
-
שלום רב!
C2 כשר לגמרי!!
לא מוצא בו את הבלוטוס, מה אפשר לעשות?
וכן אם יש לי אופציה להתקין בו לוח יהודי ועוד?
בתודה מראש@דוד-התותח מתחבר למחשב?
אם כן תשנה תפריט. אם לא אין מה לעשות.. -
שלום רב!
C2 כשר לגמרי!!
לא מוצא בו את הבלוטוס, מה אפשר לעשות?
וכן אם יש לי אופציה להתקין בו לוח יהודי ועוד?
בתודה מראש@דוד-התותח אתה יכול דרך הנגן להתחבר לבלטוס ותנתק מיד כדי שהוא יהיה גלוי ואז תתחבר דרך מובי ותוסיף את היישום של הבלוטוס וכן לוח יהודי אם אתה רוצה -יש כאן מדריכים מסודרים איך לעשות את זה
-
@דוד-התותח אתה יכול דרך הנגן להתחבר לבלטוס ותנתק מיד כדי שהוא יהיה גלוי ואז תתחבר דרך מובי ותוסיף את היישום של הבלוטוס וכן לוח יהודי אם אתה רוצה -יש כאן מדריכים מסודרים איך לעשות את זה
@אחד-מאנש אמר בבקשה | C2 אין בלוטוס:
@דוד-התותח אתה יכול דרך הנגן להתחבר לבלטוס ותנתק מיד כדי שהוא יהיה גלוי ואז תתחבר דרך מובי ותוסיף את היישום של הבלוטוס וכן לוח יהודי אם אתה רוצה -יש כאן מדריכים מסודרים איך לעשות את זה
@דוד-התותח עיי' כאן ותמצא נחת
-
@אחד-מאנש אמר בבקשה | C2 אין בלוטוס:
@דוד-התותח אתה יכול דרך הנגן להתחבר לבלטוס ותנתק מיד כדי שהוא יהיה גלוי ואז תתחבר דרך מובי ותוסיף את היישום של הבלוטוס וכן לוח יהודי אם אתה רוצה -יש כאן מדריכים מסודרים איך לעשות את זה
@דוד-התותח עיי' כאן ותמצא נחת
@שלמה-ווייס אמר בבקשה | C2 אין בלוטוס:
@אחד-מאנש אמר בבקשה | C2 אין בלוטוס:
@דוד-התותח אתה יכול דרך הנגן להתחבר לבלטוס ותנתק מיד כדי שהוא יהיה גלוי ואז תתחבר דרך מובי ותוסיף את היישום של הבלוטוס וכן לוח יהודי אם אתה רוצה -יש כאן מדריכים מסודרים איך לעשות את זה
@דוד-התותח עיי' כאן ותמצא נחת
אכן לזה התכוונתי
-
@אחד-מאנש @שלמה-ווייס @THMHE
תודה רבה ענקית, שלי זה כשר אורגינל, ועשיתי מה שכתוב שם, ופשוט פתחתי את הבלוטוס.
תודה ענקית לכם!
רק אם תוכלו להגיד לי אם יש לי אופציה עכשיו גם להתקין אותו בתפריט הראשי בפלאפון?
תודה מראש@דוד-התותח אמר בבקשה | C2 אין בלוטוס:
@אחד-מאנש @שלמה-ווייס @THMHE
תודה רבה ענקית, שלי זה כשר אורגינל, ועשיתי מה שכתוב שם, ופשוט פתחתי את הבלוטוס.
תודה ענקית לכם!
רק אם תוכלו להגיד לי אם יש לי אופציה עכשיו גם להתקין אותו בתפריט הראשי בפלאפון?
תודה מראשכבר עניתי לך (אם עשית לפי ההוראות וכיבת את הבלוטוס מיד -שעכשיו זה נשאר גלוי- ואם לא תעשה שחזור הגדרות ועוד פעם תפעיל ומיד תנתק)
תתחבר עם מובי ותוסיף בחזרה את היישום של הבלוטוס (תחפש כאן בפורום) -
@אחד-מאנש @שלמה-ווייס @THMHE
תודה רבה ענקית, שלי זה כשר אורגינל, ועשיתי מה שכתוב שם, ופשוט פתחתי את הבלוטוס.
תודה ענקית לכם!
רק אם תוכלו להגיד לי אם יש לי אופציה עכשיו גם להתקין אותו בתפריט הראשי בפלאפון?
תודה מראש@דוד-התותח תשנה תפריט
-
@דוד-התותח תשנה תפריט
-
@דוד-התותח יש מדריך מסודר בפורום, ראית?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות