בקשת מידע | כרטיס sd דרך חור טעינה
-
קניתי טאבלט של סמסונג מערכת הפעלה נדמה לי אנדרואיד 11 וניסיתי להכניס כרטיס sd למתאם דרך חור הטעינה אבל זה לא קולט את הכרטיס ואני יעודע שכן אפשר לעשות כזה דבר כי יש לי חבר שעושה את זה כל הזמן
-
קניתי טאבלט של סמסונג מערכת הפעלה נדמה לי אנדרואיד 11 וניסיתי להכניס כרטיס sd למתאם דרך חור הטעינה אבל זה לא קולט את הכרטיס ואני יעודע שכן אפשר לעשות כזה דבר כי יש לי חבר שעושה את זה כל הזמן
@ek3255 אמר בבקשת מידע | כרטיס sd דרך חור טעינה:
קניתי טאבלט של סמסונג מערכת הפעלה נדמה לי אנדרואיד 11 וניסיתי להכניס כרטיס sd למתאם דרך חור הטעינה אבל זה לא קולט את הכרטיס ואני יעודע שכן אפשר לעשות כזה דבר כי יש לי חבר שעושה את זה כל הזמן
דגם?
אם לטאבלט יש תמיכה ב otg זה אמור לעבוד
-
@ek3255
א. איזה מכשיר?
ב. איזה מתאם?
ג. אין כניסת כרטיס רגילה?
ד. תתייעץ עם החבר שמצליח... -
@ek3255 אמר בבקשת מידע | כרטיס sd דרך חור טעינה:
קניתי טאבלט של סמסונג מערכת הפעלה נדמה לי אנדרואיד 11 וניסיתי להכניס כרטיס sd למתאם דרך חור הטעינה אבל זה לא קולט את הכרטיס ואני יעודע שכן אפשר לעשות כזה דבר כי יש לי חבר שעושה את זה כל הזמן
דגם?
אם לטאבלט יש תמיכה ב otg זה אמור לעבוד
-
@ek3255 אמר בבקשת מידע | כרטיס sd דרך חור טעינה:
@מישהו12 החבר שמצליח אמר לי שמישהו סידר לו את זה והוא לא יודע איך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות