בקשה | ערכת נושא של Mac
-
פרסמו כאן פעם בפורום (אולי בפורום אחר..) ערכת נושא של Mac עבור ווינדוס 11...
מישהו יכול להביא קישור?@liy יש כאן בחינם, ויש בתשלום כולל הרבה תוספות:
https://skinpacks.com/download/windows-7/mac-os-x-skin-pack/אגב, הבאתי מערכת הפעלה 11 עם סקין כזה:
https://mitmachim.top/topic/36339/להורדה-windows-11-macos-monterey-edition-x64-february-2022-מערכת-הפעלה-11-עם-ממשק-של-אפל-בעברית?_=1647871840776 -
@liy יש כאן בחינם, ויש בתשלום כולל הרבה תוספות:
https://skinpacks.com/download/windows-7/mac-os-x-skin-pack/אגב, הבאתי מערכת הפעלה 11 עם סקין כזה:
https://mitmachim.top/topic/36339/להורדה-windows-11-macos-monterey-edition-x64-february-2022-מערכת-הפעלה-11-עם-ממשק-של-אפל-בעברית?_=1647871840776@KINGYOS אמר בבקשה | ערכת נושא של Mac:
אגב, הבאתי מערכת הפעלה 11 עם סקין כזה:
https://mitmachim.top/topic/36339/להורדה-windows-11-macos-monterey-edition-x64-february-2022-מערכת-הפעלה-11-עם-ממשק-של-אפל-בעברית?_=1647871840776על זה דברתי!
תודה!@KINGYOS תוכל להביא לי את זה במג'יקוד או בדרייב?
-
@KINGYOS אמר בבקשה | ערכת נושא של Mac:
אגב, הבאתי מערכת הפעלה 11 עם סקין כזה:
https://mitmachim.top/topic/36339/להורדה-windows-11-macos-monterey-edition-x64-february-2022-מערכת-הפעלה-11-עם-ממשק-של-אפל-בעברית?_=1647871840776על זה דברתי!
תודה!@KINGYOS תוכל להביא לי את זה במג'יקוד או בדרייב?
-
@KINGYOS אמר בבקשה | ערכת נושא של Mac:
@liy השרת של הפורום חסום לך?
לא אבל כמה פעמים שהורדתי משם זה נתקע לי באמצע
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות