בקשת מידע | יש פה חברים בפורום שמתעסקים עם גרסאות של סמסונג?
-
מכשירים כמו יאנג וכדומה
אני צריך רגסה כשרה עם אפלקציות -
מכשירים כמו יאנג וכדומה
אני צריך רגסה כשרה עם אפלקציות@ראובן-שבתי אמר בבקשת מידע | יש פה חברים בפורום שמתעסקים עם גרסאות של סמסונג?:
מכשירים כמו יאנג וכדומה
אני צריך רגסה כשרה עם אפלקציות@itapi למשל
-
מכשירים כמו יאנג וכדומה
אני צריך רגסה כשרה עם אפלקציות@ראובן-שבתי אמר בבקשת מידע | יש פה חברים בפורום שמתעסקים עם גרסאות של סמסונג?:
מכשירים כמו יאנג וכדומה
אני צריך רגסה כשרה עם אפלקציותוכן @ishay
-
מכשירים כמו יאנג וכדומה
אני צריך רגסה כשרה עם אפלקציות@ראובן-שבתי וכן @שלום-כהן
-
@ראובן-שבתי אמר בבקשת מידע | יש פה חברים בפורום שמתעסקים עם גרסאות של סמסונג?:
מכשירים כמו יאנג וכדומה
אני צריך רגסה כשרה עם אפלקציות@itapi למשל
@שלמה-ו אמר בבקשת מידע | יש פה חברים בפורום שמתעסקים עם גרסאות של סמסונג?:
@ראובן-שבתי אמר בבקשת מידע | יש פה חברים בפורום שמתעסקים עם גרסאות של סמסונג?:
מכשירים כמו יאנג וכדומה
אני צריך רגסה כשרה עם אפלקציות@itapi למשל
הוא לא עושה..
-
@ראובן-שבתי אמר בבקשת מידע | יש פה חברים בפורום שמתעסקים עם גרסאות של סמסונג?:
מכשירים כמו יאנג וכדומה
אני צריך רגסה כשרה עם אפלקציותוכן @ishay
@A0533057932 אמר בבקשת מידע | יש פה חברים בפורום שמתעסקים עם גרסאות של סמסונג?:
וכן @שלום-כהן
הוא לא עושה...
-
@A0533057932 אמר בבקשת מידע | יש פה חברים בפורום שמתעסקים עם גרסאות של סמסונג?:
וכן @שלום-כהן
הוא לא עושה...
@ראובן-שבתי אמר בבקשת מידע | יש פה חברים בפורום שמתעסקים עם גרסאות של סמסונג?:
@A0533057932 אמר בבקשת מידע | יש פה חברים בפורום שמתעסקים עם גרסאות של סמסונג?:
וכן @שלום-כהן
הוא לא עושה...
הוא אמר לי בעבר שכן
-
מכשירים כמו יאנג וכדומה
אני צריך רגסה כשרה עם אפלקציות@ראובן-שבתי אמר בבקשת מידע | יש פה חברים בפורום שמתעסקים עם גרסאות של סמסונג?:
מכשירים כמו יאנג וכדומה
אני צריך רגסה כשרה עם אפלקציותדרך ישי @ishay
-
מכשירים כמו יאנג וכדומה
אני צריך רגסה כשרה עם אפלקציות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות