בעיה | פריצה לטלפון שיומי +Qin1s
-
@zaq קודם תענה על השאלה שלו...
@Ykingsmart לא הבנתי מה הוא שאל, אבל אם שאלתו היא האם אני יכול לחבר למחשב, תשובתי היא, שזה לא עולה לי על המחשב.
-
@zaq קודם תענה על השאלה שלו...
@Ykingsmart אם זה תוכנה שצריך שיהיה במחשב אשמח לדעת איך אוכל להתקין
-
מישהו עשה לי סיסמה בטלפון והוא לא זוכר וכעת אני לא יכול לפתוח.
מישהו אולי יודע האם יש אפשרות לאפס בלי להיכנס למכשיר?
או כל פיתרון אחר...
תודה רבה!@zaq יש מצב שאם ציוד מקצועי לשחזור מידע אפשר לפרוץ אותו
אבל זה- סיפור מורכב
- לא זול
ותצטרך להוכיח בעלות
-
@zaq יש מצב שאם ציוד מקצועי לשחזור מידע אפשר לפרוץ אותו
אבל זה- סיפור מורכב
- לא זול
ותצטרך להוכיח בעלות
@משחזר-מידע אמר בבעיה | פריצה לטלפון שיומי +Qin1s:
@zaq יש מצב שאם ציוד מקצועי לשחזור מידע אפשר לפרוץ אותו
אבל זה- סיפור מורכב
- לא זול
ותצטרך להוכיח בעלות
די להגזים. 2 דקות ומחיר סמלי וסיימנו סיפור.
-
@Ykingsmart אם זה תוכנה שצריך שיהיה במחשב אשמח לדעת איך אוכל להתקין
-
@zaq לך לאחד מצורבי הגרסאות בקלות יאפס לך.
@Ykingsmart אבל החומר לא ישאר
@משחזר-מידע אמר בבעיה | פריצה לטלפון שיומי +Qin1s:
@zaq יש מצב שאם ציוד מקצועי לשחזור מידע אפשר לפרוץ אותו
אבל זה- סיפור מורכב
- לא זול
ותצטרך להוכיח בעלות
דיבר על מקרה שהחומר ישאר
-
@Ykingsmart אבל החומר לא ישאר
@משחזר-מידע אמר בבעיה | פריצה לטלפון שיומי +Qin1s:
@zaq יש מצב שאם ציוד מקצועי לשחזור מידע אפשר לפרוץ אותו
אבל זה- סיפור מורכב
- לא זול
ותצטרך להוכיח בעלות
דיבר על מקרה שהחומר ישאר
-
@zaq לך לאחד מצורבי הגרסאות בקלות יאפס לך.
@Ykingsmart יש אפשרות לבד?
-
מישהו עשה לי סיסמה בטלפון והוא לא זוכר וכעת אני לא יכול לפתוח.
מישהו אולי יודע האם יש אפשרות לאפס בלי להיכנס למכשיר?
או כל פיתרון אחר...
תודה רבה! -
@zaq זה לא יעזור.
הרבה פעמים ליוצר הגרסא יש קובץ שפורץ בלי איפוס.
בכל מקרה, בלי לדעת מה הגרסא, אין מה לעשות.
אתה יכול לאפס לבד רק על ידי צריבה. -
@zaq גרסה באנגלית אם כבר...
-
@Ykingsmart וגם זה אם זה ללא באגי אלי אקספרס למינהם
-
@מישהו12 אמת. בקיצר לא משתלם.
@Ykingsmart אין שום גירסא נורמלית שאפשר לצרוב לבד ?
-
@Ykingsmart אין שום גירסא נורמלית שאפשר לצרוב לבד ?
-
@Ykingsmart אין שום גירסא נורמלית שאפשר לצרוב לבד ?
-
@Ykingsmart אבל החומר לא ישאר
@משחזר-מידע אמר בבעיה | פריצה לטלפון שיומי +Qin1s:
@zaq יש מצב שאם ציוד מקצועי לשחזור מידע אפשר לפרוץ אותו
אבל זה- סיפור מורכב
- לא זול
ותצטרך להוכיח בעלות
דיבר על מקרה שהחומר ישאר
@יוסל-ה-0 אמר בבעיה | פריצה לטלפון שיומי +Qin1s:
@Ykingsmart אבל החומר לא ישאר
@משחזר-מידע אמר בבעיה | פריצה לטלפון שיומי +Qin1s:
@zaq יש מצב שאם ציוד מקצועי לשחזור מידע אפשר לפרוץ אותו
אבל זה- סיפור מורכב
- לא זול
ותצטרך להוכיח בעלות
דיבר על מקרה שהחומר ישאר
למישהו עם ידע לציוד מתאים החומר יישאר במלואו
זה אחרי הכל אנדרואיד 4.4 לא אנדרואיד מתקדם שלרוב הdata מוצפן -
@zaq לא
@Ykingsmart יש לי עוד טלפון אם אותו גירסא וזה מה שכתוב שם
זה - ’1mocor.o’
וזה - ’Qinis+kosher music by@?’
אני לא יודע מה השם של הגרסה מבין שתיהם..
זה יכול לעזור?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות