שאלה | שינוי גירסה לנוקיה 225
-
אני רוצה להחליף גירסא לנוקיה 225 עם נגן ומלמה הודעות ורדיו, לגירסא לא כשרה,
מישהו יודע איך עושים את זה? -
@צדיק-גמור אצל צורבי גרסאות למיניהם אפשר גם אצלי
-
@צדיק-גמור אמר בשאלה | שינוי גירסה לנוקיה 225:
@יוסל-ה-0 יש אפרות לעשות את זה לבד?
אם יש לך את הקושחה.
-
@צדיק-גמור אמר בשאלה | שינוי גירסה לנוקיה 225:
@יוסל-ה-0 יש אפרות לעשות את זה לבד?
אם יש לך את הקושחה.
-
@צדיק-גמור אמר בשאלה | שינוי גירסה לנוקיה 225:
@מישהו12 מאיפה אני משיג אותה?
משום מקום.
היא עולה כסף. -
@צדיק-גמור אמר בשאלה | שינוי גירסה לנוקיה 225:
@מישהו12 מאיפה אני משיג אותה?
משום מקום.
היא עולה כסף. -
@צדיק-גמור כמה אלפים, לא.
עדיף לשלם על צריבה -
-
@צדיק-גמור כמה אלפים, לא.
עדיף לשלם על צריבה -
@זונדל אולי כעת אתה יכול להשיג כבר
-
@זונדל אולי כעת אתה יכול להשיג כבר
-
@ב-ן-ת-ו-ר-ה אין לי כרגע תוכנית להעלות את זה גם לא בפרטי סליחה
-
@אורי-0 כתב בשאלה | שינוי גירסה לנוקיה 225:
אם יש לי את הקושחה, איך אני צורב, אפשר הוראות והדרכה?
בדיוק כמו qin1
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות