בעיה | מחשב חדש שמעתיק באיטיות
-
שלום וברכה
קניתי מחשב חדש של דל 8 ראם i3, הביצועים שלו בסדר רק העתקה איטית מאד
בודאי יחסית לכזה מחשב.
נ.ב. את הווינדוס לא התקנתי דרך משווק מומחה אולי זה קשור? -
שלום וברכה
קניתי מחשב חדש של דל 8 ראם i3, הביצועים שלו בסדר רק העתקה איטית מאד
בודאי יחסית לכזה מחשב.
נ.ב. את הווינדוס לא התקנתי דרך משווק מומחה אולי זה קשור?@משה-אקספרס לא יודע ספציפית מה הבעיה, אבל יש פה בפורום כמה תוכנות להעתקה מהירה, למשל כאן
-
שלום וברכה
קניתי מחשב חדש של דל 8 ראם i3, הביצועים שלו בסדר רק העתקה איטית מאד
בודאי יחסית לכזה מחשב.
נ.ב. את הווינדוס לא התקנתי דרך משווק מומחה אולי זה קשור?@משה-אקספרס אתה יודע מה דור המעבד?
מה דגם של המחשב? -
שלום וברכה
קניתי מחשב חדש של דל 8 ראם i3, הביצועים שלו בסדר רק העתקה איטית מאד
בודאי יחסית לכזה מחשב.
נ.ב. את הווינדוס לא התקנתי דרך משווק מומחה אולי זה קשור? -
@משה-אקספרס אתה יודע מה דור המעבד?
מה דגם של המחשב? -
@משה-אקספרס לאיזה כונן אתה מעתיק ?
איזה גודל קבצים ?
מה מהירות ההעתקה שזה נותן לך ?@יהודה-12 לא משנה לאיזה כונן תמיד זה מעתיק משהו כמו 16 מגה לשניה
-
@יהודה-12 לא משנה לאיזה כונן תמיד זה מעתיק משהו כמו 16 מגה לשניה
@משה-אקספרס דיסק און קי ? או כונן קשיח ?
כפי הנראה אתה מכניס דיסק און קי USB 2 שמוגבל במהירות ההעתקה.או ש
יש במחשב שלך 2 חיבורים שהם במההירות של USB3 ועוד חיבור 1 של USB2
תבדוק ע"י הכנסת כונן קשיח או דיסק און קי מהיר לחיבור שמסומן ב SS ותעדכן -
שלום וברכה
קניתי מחשב חדש של דל 8 ראם i3, הביצועים שלו בסדר רק העתקה איטית מאד
בודאי יחסית לכזה מחשב.
נ.ב. את הווינדוס לא התקנתי דרך משווק מומחה אולי זה קשור?@משה-אקספרס תעשה העתקה מספריה לספריה אחרת בדיסק הקשיח, ותראה מה המהירות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
