בקשת מידע | גיבוי אפליקציות
-
מישהו יודע האם ניתן לגבות את נתוני האפליקציה ואחר כך להשתמש בהם על מכשיר אחר על ידי אריזה בקובץ אפליקציה חדש או תיקיה אבל שיהיה אפשר להשתמש בה
כמו האפליקציות הפרוצות שמגיעות עם כסף או נק'
תודה רבה -
מישהו יודע האם ניתן לגבות את נתוני האפליקציה ואחר כך להשתמש בהם על מכשיר אחר על ידי אריזה בקובץ אפליקציה חדש או תיקיה אבל שיהיה אפשר להשתמש בה
כמו האפליקציות הפרוצות שמגיעות עם כסף או נק'
תודה רבה -
@מאיר-ש-1
אני לא מכיר
אבל בהחלט יכול להיות שיש@למה-מה-קרה אמר בבקשת מידע | גיבוי אפליקציות:
אבל בהחלט יכול להיות שיש
לא יכול להיות, כי אי-אפשר להגיע לנתוני אפליקציה בלי רוט (האפליקציות הפרוצות לא עובדות בצורה הזאת, זה עובד שערכו את התיכנות של האפליקציה שישמור נתונים אחרים או שלא יבדוק בנתונים כלל ןיעשה על פי דבר קבוע)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות