שיתוף | חידושים בWSA
-
בגרסה העדכנית 1.8.32836.0 נוספה אפשרות להגדיר באיזה מעבד גרפי האמולטור ישתמש

(הגרסה עודכנה בדרייב - הוראות שדרוג - להוריד את הקובץ מהדרייב - לחלץ - לעשות בחר הכל - העתק - ללכת למיקום של תיקיית WSA - להדביק - לאשר החלפה של כל הפריטים - להריץ את ההתקנה שוב) -
בגרסה העדכנית 1.8.32836.0 נוספה אפשרות להגדיר באיזה מעבד גרפי האמולטור ישתמש

(הגרסה עודכנה בדרייב - הוראות שדרוג - להוריד את הקובץ מהדרייב - לחלץ - לעשות בחר הכל - העתק - ללכת למיקום של תיקיית WSA - להדביק - לאשר החלפה של כל הפריטים - להריץ את ההתקנה שוב)@a0533057932 אמר בשיתוף | חידושים בWSA:
בגרסה העדכנית 1.8.32836.0 נוספה אפשרות להגדיר באיזה מעבד גרפי האמולטור ישתמש

(הגרסה עודכנה בדרייב - הוראות שדרוג - להוריד את הקובץ מהדרייב - לחלץ - לעשות בחר הכל - העתק - ללכת למיקום של תיקיית WSA - להדביק - לאשר החלפה של כל הפריטים - להריץ את ההתקנה שוב)השינוי היחיד?
לדעת אם שווה לשדרג... -
@a0533057932 אמר בשיתוף | חידושים בWSA:
בגרסה העדכנית 1.8.32836.0 נוספה אפשרות להגדיר באיזה מעבד גרפי האמולטור ישתמש

(הגרסה עודכנה בדרייב - הוראות שדרוג - להוריד את הקובץ מהדרייב - לחלץ - לעשות בחר הכל - העתק - ללכת למיקום של תיקיית WSA - להדביק - לאשר החלפה של כל הפריטים - להריץ את ההתקנה שוב)השינוי היחיד?
לדעת אם שווה לשדרג...@liy אמר בשיתוף | חידושים בWSA:
@a0533057932 אמר בשיתוף | חידושים בWSA:
בגרסה העדכנית 1.8.32836.0 נוספה אפשרות להגדיר באיזה מעבד גרפי האמולטור ישתמש

(הגרסה עודכנה בדרייב - הוראות שדרוג - להוריד את הקובץ מהדרייב - לחלץ - לעשות בחר הכל - העתק - ללכת למיקום של תיקיית WSA - להדביק - לאשר החלפה של כל הפריטים - להריץ את ההתקנה שוב)השינוי היחיד?
לדעת אם שווה לשדרג...למרבה הצער אין דף נורמלי שבו יש שיפורים
חיפשתי לראות איפה יש יומן שינויים לא מצאתי
זה פשוט שינוי שקפץ לי מול העניים אז פרסמתי -
@liy אמר בשיתוף | חידושים בWSA:
@a0533057932 אמר בשיתוף | חידושים בWSA:
בגרסה העדכנית 1.8.32836.0 נוספה אפשרות להגדיר באיזה מעבד גרפי האמולטור ישתמש

(הגרסה עודכנה בדרייב - הוראות שדרוג - להוריד את הקובץ מהדרייב - לחלץ - לעשות בחר הכל - העתק - ללכת למיקום של תיקיית WSA - להדביק - לאשר החלפה של כל הפריטים - להריץ את ההתקנה שוב)השינוי היחיד?
לדעת אם שווה לשדרג...למרבה הצער אין דף נורמלי שבו יש שיפורים
חיפשתי לראות איפה יש יומן שינויים לא מצאתי
זה פשוט שינוי שקפץ לי מול העניים אז פרסמתי@A0533057932 אמר בשיתוף | חידושים בWSA:
למרבה הצער אין דף נורמלי שבו יש שיפורים
חיפשתי לראות איפה יש יומן שינויים לא מצאתיhttps://docs.microsoft.com/en-us/windows/android/wsa/release-notes
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות