חידוש זמן ניסיון
-
עשיתי את הפעולה והקיצור דרך שנוצר זה הקיצור הרגיל ומופיע לי בפתיחת התוכנה את הזמן שנותר
האם כך זה צריך להיות?
תודה רבה@itamar אמר בחידוש זמן ניסיון:
עשיתי את הפעולה והקיצור דרך שנוצר זה הקיצור הרגיל ומופיע לי בפתיחת התוכנה את הזמן שנותר
האם כך זה צריך להיות?כן
-
@116nxh9 אמר בחידוש זמן ניסיון:
פעם ראיתי סרטון מסוים שפשוט צריך להכנס לתיקיית tmp ולמחוק הכל
אולי היה מועיל בתוכנות ישנות מאד, אין מצב שזה יעזור בתוכנות של היום (אא"כ המפתח של התוכנה לא העפרון הכי מחודד בקלמר...)
-
@itamar אמר בחידוש זמן ניסיון:
עשיתי לפי ההוראות ונכתב לי שהניסיון הסתיים האם יש איזה פיתרון לכך
תודה רבהאתה פותח כל פעם מהקיצור דרך החדש שיצרת ע"י התוכנה?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות