שאלה | חיבור לאינטרנט בiGO
-
האם אפשר שזה יראה את עומס וכל הדברים שקשורים לאינטרנט בiGO?
-
האם אפשר שזה יראה את עומס וכל הדברים שקשורים לאינטרנט בiGO?
@יצחק-מזרחי אם אין אינטרנט אז לא ואם יש לך אינטרנט תשתמש בוויז פי 2 מעודכן
-
האם אפשר שזה יראה את עומס וכל הדברים שקשורים לאינטרנט בiGO?
@יצחק-מזרחי כן
-
השאלה בפרוץ
-
השאלה בפרוץ
@יצחק-מזרחי לא הבנתי
מה פרוץ -
@יצחק-מזרחי לא הבנתי
מה פרוץ@אש-ברכב הגירסא שיש בפורום היא פרוצה וא"א אפשר להתחבור לאינטרנט
-
@אש-ברכב הגירסא שיש בפורום היא פרוצה וא"א אפשר להתחבור לאינטרנט
@יצחק-מזרחי יש לי את הגירסה שהביאו בפורום וזה התחבר לי לאינטרנט בלי שום בעיה, כולל עדכוני תנועה, מזג אוויר וכו'.
נ.ב. אני עם שיאומי מקשים. -
@יצחק-מזרחי יש לי את הגירסה שהביאו בפורום וזה התחבר לי לאינטרנט בלי שום בעיה, כולל עדכוני תנועה, מזג אוויר וכו'.
נ.ב. אני עם שיאומי מקשים.אצלי זה בכלל לא מתחבר לשרת אולי יש משהו בהגדרות שצריך לתקן?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות