בעיה | תמיכה בסים כשר יאנג
-
שיניתי את ה IMEI ביאנג למספר כשר,
הכנסתי את הסים והוא לא הצליח להוציא או לקבל שיחות,
למרות שהוא לא נחסם בפלאפון אחר,
אשמח אם משהו יודע לפתור את הבעיה
(כפי שהבנתי מבעל חנות פלא' הדבר תלוי בעוד תוכנה).
תודה -
שיניתי את ה IMEI ביאנג למספר כשר,
הכנסתי את הסים והוא לא הצליח להוציא או לקבל שיחות,
למרות שהוא לא נחסם בפלאפון אחר,
אשמח אם משהו יודע לפתור את הבעיה
(כפי שהבנתי מבעל חנות פלא' הדבר תלוי בעוד תוכנה).
תודה@אודי-דיאמנט תעשה תיקון תעודה
היה לי את זה מלא פעמים
בתוכנה של שינויי IMEI -
@אודי-דיאמנט תעשה תיקון תעודה
היה לי את זה מלא פעמים
בתוכנה של שינויי IMEI@מוישי-בלו
תודה ממש עשיתי וזה עבד
-
@מוישי-בלו
תודה ממש עשיתי וזה עבד
@אודי-דיאמנט תהפוך את הנושא כ.פתור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות