שאלה | איך עושים רוט לשיאומי qin 2 pro ?
-
@אביבי תעשה חיפוש בפורום, דובר על כך.
-
@אביבי תעשה חיפוש בפורום, דובר על כך.
@יונתן-המתכנת עשיתי לא מצאתי אולי תוכל להביא לי קישור
-
@אביבי https://www.androidweblog.com/xiaomi-qin-2-pro-root-twrp-recovery/
היה לי משהו יותר טוב שאני ימצא אני יעלה -
@אביבי https://www.androidweblog.com/xiaomi-qin-2-pro-root-twrp-recovery/
היה לי משהו יותר טוב שאני ימצא אני יעלה@יונתן-המתכנת זה לא עובד
יש לך רוט? -
@יונתן-המתכנת זה לא עובד
יש לך רוט?פוסט זה נמחק! -
@יונתן-המתכנת זה לא עובד
יש לך רוט?@אביבי לא הבנתי אפיה אתה אוחז
שמת twrp א"כ איזה גירסה
ואיפה נתקע לך הרוט -
@אביבי לא הבנתי אפיה אתה אוחז
שמת twrp א"כ איזה גירסה
ואיפה נתקע לך הרוט@ישראל-החסיד לא שמתי twrp. אני רק פתחתי בוטלואדר
-
@ישראל-החסיד לא שמתי twrp. אני רק פתחתי בוטלואדר
@אביבי אני עשיתי רוט בqin 2 pro רק עם twrp
אני לא יודע אם יש עוד אופציה...... -
@אביבי אני עשיתי רוט בqin 2 pro רק עם twrp
אני לא יודע אם יש עוד אופציה......@ישראל-החסיד ואיך התקנת twrp?
אשמח לדעת -
@ישראל-החסיד ואיך התקנת twrp?
אשמח לדעת@טכנולוג גיגלתי twrp ל qin 2 pro
-
@אביבי אני עשיתי רוט בqin 2 pro רק עם twrp
אני לא יודע אם יש עוד אופציה......@ישראל-החסיד על הגרסא הגלובלית?
-
@טכנולוג גיגלתי twrp ל qin 2 pro
@ישראל-החסיד כמובן שגם אני עשיתי כך לפני ששאלתי אבל מה שמצאתי זה לגירסא הסינית ואני מחפש twrp לגלובלית
האם הצלחת להתקין twrp על הגירסא הגלובלית? -
@ישראל-החסיד על הגרסא הגלובלית?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות