עזרה | Virtual Box לא מצליח להתקין דרייברים
-
@מישהו12 מכור לXP
-
@מישהו12 מכור לXP
-
@מישהו12 מכור לXP
@ישראל-החסיד אמר בעזרה | Virtual Box לא מצליח להתקין דרייברים:
@מישהו12 מכור לXP
זה לא XP רק הסמל של XP וזה כנראה כי הוא אוהב את זה
-
@מישהו12 אמר בעזרה | Virtual Box לא מצליח להתקין דרייברים:
אפשר להבין מה קורה כאן?!
הוא חשב שאתה עוד על XP אז עניתי שלא הכול בסדר וברור
@FSHLOMO אמר בעזרה | Virtual Box לא מצליח להתקין דרייברים:
@מישהו12 אמר בעזרה | Virtual Box לא מצליח להתקין דרייברים:
אפשר להבין מה קורה כאן?!
הוא חשב שאתה עוד על XP אז עניתי שלא הכול בסדר וברור
הוא על XP
איך זה רלוונטי לשאלה שלו? -
@FSHLOMO אמר בעזרה | Virtual Box לא מצליח להתקין דרייברים:
@מישהו12 אמר בעזרה | Virtual Box לא מצליח להתקין דרייברים:
אפשר להבין מה קורה כאן?!
הוא חשב שאתה עוד על XP אז עניתי שלא הכול בסדר וברור
הוא על XP
איך זה רלוונטי לשאלה שלו? -
@A0533057932 אני על 11 עם VB שלXP, אבל זה בהחלט לא רלוונטי לשאלה
@מישהו12 אמר בעזרה | Virtual Box לא מצליח להתקין דרייברים:
@A0533057932 אני על 11 עם VB שלXP, אבל זה בהחלט לא רלוונטי לשאלה
כוונתי שמכונה היא xp
-
@מישהו12 אמר בעזרה | Virtual Box לא מצליח להתקין דרייברים:
@A0533057932 אני על 11 עם VB שלXP, אבל זה בהחלט לא רלוונטי לשאלה
כוונתי שמכונה היא xp
@A0533057932 אמר בעזרה | Virtual Box לא מצליח להתקין דרייברים:
@מישהו12 אמר בעזרה | Virtual Box לא מצליח להתקין דרייברים:
@A0533057932 אני על 11 עם VB שלXP, אבל זה בהחלט לא רלוונטי לשאלה
כוונתי שמכונה היא xp
אני ראיתי שזה לא XP ע ל זה

-
@A0533057932 אמר בעזרה | Virtual Box לא מצליח להתקין דרייברים:
@מישהו12 אמר בעזרה | Virtual Box לא מצליח להתקין דרייברים:
@A0533057932 אני על 11 עם VB שלXP, אבל זה בהחלט לא רלוונטי לשאלה
כוונתי שמכונה היא xp
אני ראיתי שזה לא XP ע ל זה

-
@מישהו12 מכור לXP
זה דוגמא קלאסית ל"הספמת" נושא
בן אדם שואל שאלה, תגובה לא עניינית גורמת שהנושא הולך למקום אחר
והבן אדם נשאר בלי תשובה..
חבל!:::
בכוונה לא תייגתי אף אחד כדי לא ליפגוע..
:::
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

