שאלה | התקן בלוטוס למחשב נייח
-
שלום לכולם קניתי העלי אקספרס דיסק און קי של בלוטות למחשב חיברתי אותו אבל אני לא מצליח להתחבר המחשב כותב שיש התקן אבל לא נותן אפשרות להפעיל את הבלוטוס
תודה רבה. -
שלום לכולם קניתי העלי אקספרס דיסק און קי של בלוטות למחשב חיברתי אותו אבל אני לא מצליח להתחבר המחשב כותב שיש התקן אבל לא נותן אפשרות להפעיל את הבלוטוס
תודה רבה.@דוד-חישמק תסתכל בעלי אקספרס בעמוד של המוצר הזה אמור להיות הוראות התקנה
-
@דוד-חישמק דרייברים... תעדכן.
-
שלום לכולם קניתי העלי אקספרס דיסק און קי של בלוטות למחשב חיברתי אותו אבל אני לא מצליח להתחבר המחשב כותב שיש התקן אבל לא נותן אפשרות להפעיל את הבלוטוס
תודה רבה.@דוד-חישמק איזה ווינדוס יש לך?
כמו"כ תביא קישור למוצר או תמונה שלו. -
@דוד-חישמק איזה ווינדוס יש לך?
כמו"כ תביא קישור למוצר או תמונה שלו. -
@מישהו12 אמר בשאלה | התקן בלוטוס למחשב נייח:
@דוד-חישמק לא יודע.
תחפש אולי את שם הדגם בגוגל -
ד דוד חישמק סימן נושא זה כשאלה ב
-
ד דוד חישמק סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות