בעיה | בהמשך להתקנת אפל על מכונה וירטואלית
-
בקשר לזה- https://mitmachim.top/topic/3563/מדריך-להתקנת-מערכת-הפעלה-mac-על-vmware-workstation-pro
אני לא מצליח לחלץ אץ קובץ הזיפ של קובץ הMAC הנ''ל
זה מה שקורה:

אשמח לעזרה -
בקשר לזה- https://mitmachim.top/topic/3563/מדריך-להתקנת-מערכת-הפעלה-mac-על-vmware-workstation-pro
אני לא מצליח לחלץ אץ קובץ הזיפ של קובץ הMAC הנ''ל
זה מה שקורה:

אשמח לעזרה@יעקב-אליעזר זה מדריך לא כ"כ עדכני הייתי ממליץ לך על המדריך של @צדיק-תמים
https://madrichim.ovh/topic/347/מדריך-הרצת-מערכת-ההפעלה-mac-os-של-אפל-על-ווינדוס-באמצעות-מכונה-וירטואלית-vmware-workstation-pro?_=1645970395310
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות