בעיה | מצלמה ב WSA נפתחת רק בחלק מהאפליקציות
-
מ מיכאלוש סימן נושא זה כשאלה ב
-
מ מיכאלוש סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
המצלמה של המחשב נפתחת ב WSA רק בחלק מהאפליקציות איך אני מסדר שתפתח בכל האפליקציות, כמובן בהגדרות נתתי הרשאה ???
האפליקציה שהכי מפריע לי שהמצלמה לא נפתחת בה זה וואטספ מה עושים ???@מיכאלוש אמר בבעיה | מצלמה ב WSA נפתחת רק בחלק מהאפליקציות:
המצלמה של המחשב נפתחת ב WSA רק בחלק מהאפליקציות איך אני מסדר שתפתח בכל האפליקציות, כמובן בהגדרות נתתי הרשאה ???
האפליקציה שהכי מפריע לי שהמצלמה לא נפתחת בה זה וואטספ מה עושים ???יש תוכנה שמשמשת כמצלמה לווצאפ ווב
פנה אלי בפרטי, לפרטים מלאים. -
@מיכאלוש אמר בבעיה | מצלמה ב WSA נפתחת רק בחלק מהאפליקציות:
המצלמה של המחשב נפתחת ב WSA רק בחלק מהאפליקציות איך אני מסדר שתפתח בכל האפליקציות, כמובן בהגדרות נתתי הרשאה ???
האפליקציה שהכי מפריע לי שהמצלמה לא נפתחת בה זה וואטספ מה עושים ???יש תוכנה שמשמשת כמצלמה לווצאפ ווב
פנה אלי בפרטי, לפרטים מלאים.@יוסי-הגאון אמר בבעיה | מצלמה ב WSA נפתחת רק בחלק מהאפליקציות:
@מיכאלוש אמר בבעיה | מצלמה ב WSA נפתחת רק בחלק מהאפליקציות:
המצלמה של המחשב נפתחת ב WSA רק בחלק מהאפליקציות איך אני מסדר שתפתח בכל האפליקציות, כמובן בהגדרות נתתי הרשאה ???
האפליקציה שהכי מפריע לי שהמצלמה לא נפתחת בה זה וואטספ מה עושים ???יש תוכנה שמשמשת כמצלמה לווצאפ ווב
פנה אלי בפרטי, לפרטים מלאים.כמדומני שמדבר על וואצפ רגיל ולא ווב
-
@יוסי-הגאון אמר בבעיה | מצלמה ב WSA נפתחת רק בחלק מהאפליקציות:
@מיכאלוש אמר בבעיה | מצלמה ב WSA נפתחת רק בחלק מהאפליקציות:
המצלמה של המחשב נפתחת ב WSA רק בחלק מהאפליקציות איך אני מסדר שתפתח בכל האפליקציות, כמובן בהגדרות נתתי הרשאה ???
האפליקציה שהכי מפריע לי שהמצלמה לא נפתחת בה זה וואטספ מה עושים ???יש תוכנה שמשמשת כמצלמה לווצאפ ווב
פנה אלי בפרטי, לפרטים מלאים.כמדומני שמדבר על וואצפ רגיל ולא ווב
@A0533057932 נכון הבעיה היא בוואטספ רגיל שהמצלמה לא נפתחת ואז אני לא יכול לעשות שיחות וידיאו וכו' ולא לחבר עוד מכשירים לואטספ ווב
אם אני יצליח להפעיל את המצלמה לפחות פעם אחת לחבר את הואטספ לואטספ ווב אז יכול להיות שהתוכנה של @יוסי-הגאון תעזור לי לעשות שיחות וידיאו
השאלה למה המצלמה לא עובדת לי בוואטספ, יש אפליקציות שהיא כן עובדת לי גוגל טרנזיט למשל ? -
@A0533057932 נכון הבעיה היא בוואטספ רגיל שהמצלמה לא נפתחת ואז אני לא יכול לעשות שיחות וידיאו וכו' ולא לחבר עוד מכשירים לואטספ ווב
אם אני יצליח להפעיל את המצלמה לפחות פעם אחת לחבר את הואטספ לואטספ ווב אז יכול להיות שהתוכנה של @יוסי-הגאון תעזור לי לעשות שיחות וידיאו
השאלה למה המצלמה לא עובדת לי בוואטספ, יש אפליקציות שהיא כן עובדת לי גוגל טרנזיט למשל ?@מיכאלוש אמר בבעיה | מצלמה ב WSA נפתחת רק בחלק מהאפליקציות:
@A0533057932 נכון הבעיה היא בוואטספ רגיל שהמצלמה לא נפתחת ואז אני לא יכול לעשות שיחות וידיאו וכו' ולא לחבר עוד מכשירים לואטספ ווב
אם אני יצליח להפעיל את המצלמה לפחות פעם אחת לחבר את הואטספ לואטספ ווב אז יכול להיות שהתוכנה של @יוסי-הגאון תעזור לי לעשות שיחות וידיאו
השאלה למה המצלמה לא עובדת לי בוואטספ, יש אפליקציות שהיא כן עובדת לי גוגל טרנזיט למשל ?אני חושב שבווצאפ ווב זה יעבוד, כי זה מהמחשב.
(בתנאי שאין לך סינון) -
@מיכאלוש אמר בבעיה | מצלמה ב WSA נפתחת רק בחלק מהאפליקציות:
@A0533057932 נכון הבעיה היא בוואטספ רגיל שהמצלמה לא נפתחת ואז אני לא יכול לעשות שיחות וידיאו וכו' ולא לחבר עוד מכשירים לואטספ ווב
אם אני יצליח להפעיל את המצלמה לפחות פעם אחת לחבר את הואטספ לואטספ ווב אז יכול להיות שהתוכנה של @יוסי-הגאון תעזור לי לעשות שיחות וידיאו
השאלה למה המצלמה לא עובדת לי בוואטספ, יש אפליקציות שהיא כן עובדת לי גוגל טרנזיט למשל ?אני חושב שבווצאפ ווב זה יעבוד, כי זה מהמחשב.
(בתנאי שאין לך סינון) -
בסוף הצלחתי לחבר את הוואטספ לוואטספ ווב דרך תוכנת manycam שמדמה מצלמה את מה שהעכבר מונח עליו הצלחתי לחבר גם מחשב אחר ממה שה WSA מותקן עליו ע"י שליטה מרחוק שהציגה את הברקוד של המחשב שאותו רציתי לחבר והתוכנה דמתה את המסך(הברקוד) למצלמה
@יוסי-הגאון הייתי שמח לקבל פרטים מלאים יותר לגבי התוכנה שהמלצת שיכולה לשמש כמצלמה לוואטספ ווב דא עקא שהצ'אט עדיין סגור לי (מישהוא יודע אולי עד מתי)
בתודה מראש -
מ מיכאלוש סימן נושא זה כשאלה ב
-
מ מיכאלוש סימן נושא זה כנפתר ב
-
מ מיכאלוש התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות