להורדה | הגדרת כניסת otg במכשירי אנדרואיד שלא נתמכים מראש
-
פוסט זה נמחק!
@יהודה-פיקטוב זה יעבוד בשיאומי מקשים Q1+ ??
-
פוסט זה נמחק!
@אני-יודע אמר בלהורדה | הגדרת כניסת otg במכשירי אנדרואיד שלא נתמכים מראש:
@יהודה-פיקטוב זה יעבוד בשיאומי מקשים Q1+ ??
זה תלוי אם זה בחומרה או בתוכנה
-
@אני-יודע אמר בלהורדה | הגדרת כניסת otg במכשירי אנדרואיד שלא נתמכים מראש:
@יהודה-פיקטוב זה יעבוד בשיאומי מקשים Q1+ ??
זה תלוי אם זה בחומרה או בתוכנה
-
@יהודה-פיקטוב זה יעבוד בשיאומי מקשים Q1+ ??
@אני-יודע אמר בלהורדה | הגדרת כניסת otg במכשירי אנדרואיד שלא נתמכים מראש:
@יהודה-פיקטוב זה יעבוד בשיאומי מקשים Q1+ ??
לא
-
@ישיביש אמר בלהורדה | הגדרת כניסת otg במכשירי אנדרואיד שלא נתמכים מראש:
@אני-יודע זה נתמך בSDK 17 נראה לי זה אפילו ליאנג
sdk 17 לא תומך שיואמי QIN 1 S, זה מעל אנדרואיד 4.4
-
@ישיביש אמר בלהורדה | הגדרת כניסת otg במכשירי אנדרואיד שלא נתמכים מראש:
@דוד-חזן מה פתאום? 19 זה אנדרואיד 4 ו17 זה יאנג
צודק בדקתי עכשיו , טעות שלי.
@דוד-חזן אז זה תומך ביאנג?
-
@דוד-חזן אז זה תומך ביאנג?
@ישראל-החסיד אמר בלהורדה | הגדרת כניסת otg במכשירי אנדרואיד שלא נתמכים מראש:
@דוד-חזן אז זה תומך ביאנג?
יאנג אין לו otg
זה אולי יותקן אבל לא יעזור כלום -
@ישראל-החסיד אמר בלהורדה | הגדרת כניסת otg במכשירי אנדרואיד שלא נתמכים מראש:
@דוד-חזן אז זה תומך ביאנג?
יאנג אין לו otg
זה אולי יותקן אבל לא יעזור כלום@משה-144 סליחה על השאלה...
Otg זה רכיב פיזי? -
@משה-144 סליחה על השאלה...
Otg זה רכיב פיזי?@ישראל-החסיד אמר בלהורדה | הגדרת כניסת otg במכשירי אנדרואיד שלא נתמכים מראש:
@משה-144 סליחה על השאלה...
Otg זה רכיב פיזי?זה מתאם , צד אחד כמו מטען , והצד השני כמו חיבור של מחשב.
-
@משה-144 סליחה על השאלה...
Otg זה רכיב פיזי?@ישראל-החסיד אמר בלהורדה | הגדרת כניסת otg במכשירי אנדרואיד שלא נתמכים מראש:
@משה-144 סליחה על השאלה...
Otg זה רכיב פיזי?כן
השקע טעינה צריך לתמוך בזה פיזית מבחינת חומרה -
@ישראל-החסיד אמר בלהורדה | הגדרת כניסת otg במכשירי אנדרואיד שלא נתמכים מראש:
@משה-144 סליחה על השאלה...
Otg זה רכיב פיזי?כן
השקע טעינה צריך לתמוך בזה פיזית מבחינת חומרה@משה-144 כלומר גם אם אני יעדכן את היאנג לאנדרואיד 4.4 זהלא יעבוד...
-
@ישראל-החסיד אמר בלהורדה | הגדרת כניסת otg במכשירי אנדרואיד שלא נתמכים מראש:
@דוד-חזן אז זה תומך ביאנג?
יאנג אין לו otg
זה אולי יותקן אבל לא יעזור כלוםפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@יהודה-פיקטוב
גם לנוקיה 208 יש שקע פיזי של נתונים ...
אבל הוא לא תומך ב otg
ידוע לך על יאנג שתומך, כי אני ניסיתי ולא קלט לי.פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות