בקשה | אפלקציה לחיוג לא כמו חיוג המערכת
-
@זמר חייגנים יש הרבה, אתה רוצה להחליף את האפליקציית מערכת של החייגן בפועל... לא חושב שיש משהו שיעבוד, אולי פשוט תערוך את מה שמפריע לך...
@צדיק-תמים אם יש לך הרבה, תוכל להוריד לפה, ואני ינסה אתה זה?
לערוך חייגן - מערכת אי אפשר, (כבר נסיתי גם בעוד עצות בפרום ולא עבד). -
@צדיק-תמים אם יש לך הרבה, תוכל להוריד לפה, ואני ינסה אתה זה?
לערוך חייגן - מערכת אי אפשר, (כבר נסיתי גם בעוד עצות בפרום ולא עבד).@זמר @צדיק-תמים אמר בבקשה | אפלקציה לחיוג לא כמו חיוג המערכת:
אתה רוצה להחליף את האפליקציית מערכת של החייגן בפועל... לא חושב שיש משהו שיעבוד
@זמר אמר בבקשה | אפלקציה לחיוג לא כמו חיוג המערכת:
לערוך חייגן - מערכת אי אפשר
לא הסברת מה אתה רוצה לערוך... יש דברים שאפשר..
דוגמה: https://mitmachim.top/topic/26944/להורדה-חייגן-ליאנג-s6310-n-t-עם-ספרות-מושחרות-ובולטות-לעין/1 -
@זמר @צדיק-תמים אמר בבקשה | אפלקציה לחיוג לא כמו חיוג המערכת:
אתה רוצה להחליף את האפליקציית מערכת של החייגן בפועל... לא חושב שיש משהו שיעבוד
@זמר אמר בבקשה | אפלקציה לחיוג לא כמו חיוג המערכת:
לערוך חייגן - מערכת אי אפשר
לא הסברת מה אתה רוצה לערוך... יש דברים שאפשר..
דוגמה: https://mitmachim.top/topic/26944/להורדה-חייגן-ליאנג-s6310-n-t-עם-ספרות-מושחרות-ובולטות-לעין/1@צדיק-תמים, בכל מקרה, אין לך עוד אפלקציות כעת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות