בקשה | אילוסטרייטור עברית ווינדוס 7
-
אשמח לקבל קישור להורדה של אילוסטרייטור הכולל עברית עבור ווינדוס 7 (כמובן פריצה מובנית או + פריצה).
תודה! -
@הכריש משנה לך גירסא?
כי הבאתי את Adobe CS5 :
https://mitmachim.top/topic/25752/להורדה-adobe-cs5-master-collection-heb-אוסף-תוכנות-אדובי-בהתקנה-אחת-בממשק-עברית?_=1639998825380 -
@kingyos תודה.
אני רואה שם שזה חבילה של בערך 10 תוכנות.
אין אפשרות לחלץ מזה רק את אילוס. ?
ואם אפשר גם פריצה, כי שם כתוב שזה התקנה רגילה.
תודה! -
@הכריש משנה לך גירסא?
כי הבאתי את Adobe CS5 :
https://mitmachim.top/topic/25752/להורדה-adobe-cs5-master-collection-heb-אוסף-תוכנות-אדובי-בהתקנה-אחת-בממשק-עברית?_=1639998825380@KINGYOS אמר בבקשה | אילוסטרייטור עברית ווינדוס 7:
@הכריש משנה לך גירסא?
כי הבאתי את Adobe CS5 :
https://mitmachim.top/topic/25752/להורדה-adobe-cs5-master-collection-heb-אוסף-תוכנות-אדובי-בהתקנה-אחת-בממשק-עברית?_=1639998825380אגב, בהתקנה שם של אילוס לבד אני מקבל שגיאה שהקוד לא תואם ואין כלל אפשרות להתקין. לידיעתך.
-
@KINGYOS אמר בבקשה | אילוסטרייטור עברית ווינדוס 7:
@הכריש משנה לך גירסא?
כי הבאתי את Adobe CS5 :
https://mitmachim.top/topic/25752/להורדה-adobe-cs5-master-collection-heb-אוסף-תוכנות-אדובי-בהתקנה-אחת-בממשק-עברית?_=1639998825380אגב, בהתקנה שם של אילוס לבד אני מקבל שגיאה שהקוד לא תואם ואין כלל אפשרות להתקין. לידיעתך.
-
@הכריש אפשר לראות תמונה שהקוד לא תקין??
כי אתה רואה בעצמך שצילמתי תמונה ורואים שהקוד תקין בהחלט!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות