שאלה | ננעל לי נגן קיו 2 עם סיסמת קווים
-
@ארררר תחכה שיגמר הבטריה, וזה יעבוד
גם לי זה קרה בקיו 3 מקווה שזה אותו דבר, וזה חזר לי לעבוד@דוד-התותח לא ,שחכתי את הסיסמה
-
@דוד-התותח לא ,שחכתי את הסיסמה
-
@ארררר תחפש על זה כאן בפורום-כתבו על זה, מדריך איך לפרוץ, אני לא זוכר איפה כתבו את זה, אבל זה ב100 אחוז.
-
@דוד-התותח לא 'בלי לאבד נתונים' אלא על ידי איפוס (מהריקברי)
@צדיק-תמים צודק אח יקר, לא שמתי לב שהוא כתב על הנותנים, תודה על התיקון.
-
@דוד-התותח לא 'בלי לאבד נתונים' אלא על ידי איפוס (מהריקברי)
@צדיק-תמים איך עושים את זה
-
@דוד-התותח לא 'בלי לאבד נתונים' אלא על ידי איפוס (מהריקברי)
@צדיק-תמים כתבו בפורום מדריכים כאן https://madrichim.ovh/topic/117/מדריך-הסרת-קוד-נעילה-ממכשיר-אנדרואידלגבי איפוס סיסמה בלי לאבד נתונים אבל איך צורבים
את ה twrp שמתאים למכשיר שלי אני לא מוצא את זה -
@צדיק-תמים כתבו בפורום מדריכים כאן https://madrichim.ovh/topic/117/מדריך-הסרת-קוד-נעילה-ממכשיר-אנדרואידלגבי איפוס סיסמה בלי לאבד נתונים אבל איך צורבים
את ה twrp שמתאים למכשיר שלי אני לא מוצא את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות