שיתוף | לוגו לאוכל מוכן בליל שישי
-
@דודי-2 ההיתי מציע לך לבוא לכאן תקבל חוות דעת מקצועיות של גרפיקאים מצויינים .
https://מעצבים.com/
בכל אופן זה מצוין .. רק במקום העשן הכחול תשים איור עשן של אדים .. -
@דודי-2 ההיתי מציע לך לבוא לכאן תקבל חוות דעת מקצועיות של גרפיקאים מצויינים .
https://מעצבים.com/
בכל אופן זה מצוין .. רק במקום העשן הכחול תשים איור עשן של אדים ..@יוסף-קורקוש-0 אני לא מצליח ללחוץ על הקישור
-
@יוסף-קורקוש-0 אני לא מצליח ללחוץ על הקישור
@דודי-2 "אוכל שבתי וכו'" בעיני בגלל הצבע לא קרי (מה הקשר בין תכלת לחום?)
-
@יוסף-קורקוש-0 אני לא מצליח ללחוץ על הקישור
-
@יוסף-קורקוש-0 אני לא מצליח לעלות את זה במעצבים הוא כותב לי שגיאה בשרת
-
@יוסף-קורקוש-0 אני לא מצליח לעלות את זה במעצבים הוא כותב לי שגיאה בשרת
@דודי-2 תצא ותיכנס מחדש..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
