בעיה | פתיחת אפליקציית ExaGear
-
שלום יש פה



https://apkcombo.com/exagear-windows-emulator/com.eltechs.ed/
אמולטור ווין דוס, אני מוריד וזה יצא קובץ 'xapk' חיפשתי בפורום איך להמיר ומצאתי, המרתי, התקנתי, פתחתי אבל הוא כותב שהיא אפשר לפתוח כי לא הורדתי את האפליקציה מחנות פליי, הבעייה היא שהאפליקציה כבר אין אותה בחנות פליי.
מישהו יודע מה ניתן לעשות?
תודה מראש -
שלום יש פה



https://apkcombo.com/exagear-windows-emulator/com.eltechs.ed/
אמולטור ווין דוס, אני מוריד וזה יצא קובץ 'xapk' חיפשתי בפורום איך להמיר ומצאתי, המרתי, התקנתי, פתחתי אבל הוא כותב שהיא אפשר לפתוח כי לא הורדתי את האפליקציה מחנות פליי, הבעייה היא שהאפליקציה כבר אין אותה בחנות פליי.
מישהו יודע מה ניתן לעשות?
תודה מראש -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות