עיוות קול בשידור חי
-
@צדיק-תמים אמר בעיוות קול בשידור חי:
יש אולי תוכנה/אתר/תוסף/כל דרך אחרת לעשות בנטפרי שיחה קולית (או וחדאו ואני יכבה את המצלמה) (עדיף דרך גימייל) וזה יעוות/ישנה את הקול שלי כך שלא יזוהה ויעשה את זה "תוך כדי דיבור"?
AV VOICE GOLD
-
@צדיק-תמים אמר בעיוות קול בשידור חי:
יש אולי תוכנה/אתר/תוסף/כל דרך אחרת לעשות בנטפרי שיחה קולית (או וחדאו ואני יכבה את המצלמה) (עדיף דרך גימייל) וזה יעוות/ישנה את הקול שלי כך שלא יזוהה ויעשה את זה "תוך כדי דיבור"?
AV VOICE GOLD
@ComFix אמר בעיוות קול בשידור חי:
@צדיק-תמים אמר בעיוות קול בשידור חי:
יש אולי תוכנה/אתר/תוסף/כל דרך אחרת לעשות בנטפרי שיחה קולית (או וחדאו ואני יכבה את המצלמה) (עדיף דרך גימייל) וזה יעוות/ישנה את הקול שלי כך שלא יזוהה ויעשה את זה "תוך כדי דיבור"?
AV VOICE GOLD
מה עושים בזה?

-
@ComFix אמר בעיוות קול בשידור חי:
@צדיק-תמים אמר בעיוות קול בשידור חי:
יש אולי תוכנה/אתר/תוסף/כל דרך אחרת לעשות בנטפרי שיחה קולית (או וחדאו ואני יכבה את המצלמה) (עדיף דרך גימייל) וזה יעוות/ישנה את הקול שלי כך שלא יזוהה ויעשה את זה "תוך כדי דיבור"?
AV VOICE GOLD
מה עושים בזה?

@צדיק-תמים אמר בעיוות קול בשידור חי:
@ComFix אמר בעיוות קול בשידור חי:
@צדיק-תמים אמר בעיוות קול בשידור חי:
יש אולי תוכנה/אתר/תוסף/כל דרך אחרת לעשות בנטפרי שיחה קולית (או וחדאו ואני יכבה את המצלמה) (עדיף דרך גימייל) וזה יעוות/ישנה את הקול שלי כך שלא יזוהה ויעשה את זה "תוך כדי דיבור"?
AV VOICE GOLD
מה עושים בזה?

-
@צדיק-תמים אמר בעיוות קול בשידור חי:
@ComFix אמר בעיוות קול בשידור חי:
@צדיק-תמים אמר בעיוות קול בשידור חי:
יש אולי תוכנה/אתר/תוסף/כל דרך אחרת לעשות בנטפרי שיחה קולית (או וחדאו ואני יכבה את המצלמה) (עדיף דרך גימייל) וזה יעוות/ישנה את הקול שלי כך שלא יזוהה ויעשה את זה "תוך כדי דיבור"?
AV VOICE GOLD
מה עושים בזה?

@יוסי-מחשבים אמר בעיוות קול בשידור חי:
@צדיק-תמים אמר בעיוות קול בשידור חי:
@ComFix אמר בעיוות קול בשידור חי:
@צדיק-תמים אמר בעיוות קול בשידור חי:
יש אולי תוכנה/אתר/תוסף/כל דרך אחרת לעשות בנטפרי שיחה קולית (או וחדאו ואני יכבה את המצלמה) (עדיף דרך גימייל) וזה יעוות/ישנה את הקול שלי כך שלא יזוהה ויעשה את זה "תוך כדי דיבור"?
AV VOICE GOLD
מה עושים בזה?

@יוסי-מחשבים , זה חסום בנטפרי.
-
@יוסי-מחשבים אמר בעיוות קול בשידור חי:
@צדיק-תמים אמר בעיוות קול בשידור חי:
@ComFix אמר בעיוות קול בשידור חי:
@צדיק-תמים אמר בעיוות קול בשידור חי:
יש אולי תוכנה/אתר/תוסף/כל דרך אחרת לעשות בנטפרי שיחה קולית (או וחדאו ואני יכבה את המצלמה) (עדיף דרך גימייל) וזה יעוות/ישנה את הקול שלי כך שלא יזוהה ויעשה את זה "תוך כדי דיבור"?
AV VOICE GOLD
מה עושים בזה?

@יוסי-מחשבים , זה חסום בנטפרי.
@צדיק-תמים
תנסה להכניס את הקוד הזה:
J7rJeQkSVO -
הלך למישהו?
-
@צדיק-תמים
תנסה להכניס את הקוד הזה:
J7rJeQkSVO@אהרן-שובקס
איפה להכניס? -
@צדיק-תמים
תנסה להכניס את הקוד הזה:
J7rJeQkSVO@אהרן-שובקס אמר בעיוות קול בשידור חי:
J7rJeQkSVO
תודה רבה!
אבל נראה שיש לי עדיין בעיות חסימה.. וזה מלבד החלון הזה:
וזה:

אגב כשהפעלתי את התוכנה נפתח חלון עם תמונת לא צנועה... -
@אהרן-שובקס אמר בעיוות קול בשידור חי:
J7rJeQkSVO
תודה רבה!
אבל נראה שיש לי עדיין בעיות חסימה.. וזה מלבד החלון הזה:
וזה:

אגב כשהפעלתי את התוכנה נפתח חלון עם תמונת לא צנועה...@צדיק-תמים אמר בעיוות קול בשידור חי:
@אהרן-שובקס אמר בעיוות קול בשידור חי:
J7rJeQkSVO
תודה רבה!
אגב כשהפעלתי את התוכנה נפתח חלון עם תמונת לא צנועה...תחפש את התמונה בתוך הקובץ של התוכנה ותשנה את התמונה!
-
@צדיק-תמים אמר בעיוות קול בשידור חי:
@אהרן-שובקס אמר בעיוות קול בשידור חי:
J7rJeQkSVO
תודה רבה!
אגב כשהפעלתי את התוכנה נפתח חלון עם תמונת לא צנועה...תחפש את התמונה בתוך הקובץ של התוכנה ותשנה את התמונה!
-
@צדיק-תמים
תנסה להכניס את הקוד הזה:
J7rJeQkSVO@אהרן-שובקס אמר בעיוות קול בשידור חי:
@צדיק-תמים
תנסה להכניס את הקוד הזה:
J7rJeQkSVOלא נותן לי להכניס
אני לוחץ הדבק וזה לא נותן

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות