בעיה | לא מצליח לשדרג לוינדוס 11
-
יש לי וינדוס 10 והמחשב כותב שאני יכול להוריד וינדוס 11 וכשהתחלתי להוריד , פתאום זה הפסיק ונשאר וינדוס 10
איך אני יכול להוריד מדרך אחר או קישור?
באתר של מייקרסופט זה עולה כסף ואצלי כתוב שזה חינם
@hershy תחכה בסבלנות
או שתוריד ISO ותשדרג דרכו -
@hershy תחכה בסבלנות
או שתוריד ISO ותשדרג דרכו@a0533057932 מה זה ISO? ואיך אני מוריד אותו?
-
@a0533057932 מה זה ISO? ואיך אני מוריד אותו?
@hershy אמר בבעיה | לא מצליח לשדרג לוינדוס 11:
@a0533057932 מה זה ISO? ואיך אני מוריד אותו?
-
@hershy תחכה בסבלנות
או שתוריד ISO ותשדרג דרכו -
@רפאל-vnkl אמר בבעיה | לא מצליח לשדרג לוינדוס 11:
@a0533057932 יש כאן סקריפט לשדרוג אוטומטי.
למה למען ה' על מחשב תומך להתחיל עם דרכים עקומות
יש דרכים מסודרות
ולידיעתך מייקרוסופט התחילו להטריד כל מי שמשתמש במחשב לא תומך -
@רפאל-vnkl אמר בבעיה | לא מצליח לשדרג לוינדוס 11:
@a0533057932 יש כאן סקריפט לשדרוג אוטומטי.
למה למען ה' על מחשב תומך להתחיל עם דרכים עקומות
יש דרכים מסודרות
ולידיעתך מייקרוסופט התחילו להטריד כל מי שמשתמש במחשב לא תומך -
@רפאל-vnkl אמר בבעיה | לא מצליח לשדרג לוינדוס 11:
אלא אותו כלי כמו מהאתר של מיקרוסופט רק בלי הדרישות
בדיוק! לזה קוראים דרך עקומה.
-
@רפאל-vnkl אמר בבעיה | לא מצליח לשדרג לוינדוס 11:
@a0533057932 זה ממש לא דרך עקומה, אלא אותו כלי כמו מהאתר של מיקרוסופט רק בלי הדרישות. דרך אגב אני משתמש במחשב לא תומך ולא קיבלתי אפילו הודעה אחת
הבטא מקבלים
-
@רפאל-vnkl אמר בבעיה | לא מצליח לשדרג לוינדוס 11:
@a0533057932 זה ממש לא דרך עקומה, אלא אותו כלי כמו מהאתר של מיקרוסופט רק בלי הדרישות. דרך אגב אני משתמש במחשב לא תומך ולא קיבלתי אפילו הודעה אחת
הבטא מקבלים
@A0533057932 סתם שאלה מה זאת גרסת בטא
-
יש לי וינדוס 10 והמחשב כותב שאני יכול להוריד וינדוס 11 וכשהתחלתי להוריד , פתאום זה הפסיק ונשאר וינדוס 10
איך אני יכול להוריד מדרך אחר או קישור?
באתר של מייקרסופט זה עולה כסף ואצלי כתוב שזה חינם
-
H hershy סימן נושא זה כשאלה ב
-
H hershy סימן נושא זה כנפתר ב
-
@צדיק-תמים הנה, כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות