בקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי
-
@צמא-לדעת-0 כן.
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@יוסי-הגאון אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
איך אתה בדיוק תעזור לי אם אתה לא יודע?
אם אתה רוצה להתקין עליו אפליקציות
תתקין את זה (אגב, יש עוד מאות כאלה תוכנות)https://github.com/alesimula/wsa_pacman/releases/tag/v1.2.3
בעברית, מעולה וטובדרכו תוכל להתקין APK
(תודה רבה לחבר מהפורום שתרגם אותו לעברית, וכניראה מעונין בעילום שמו)למידע נוסף קרא פה
https://madrichim.ovh/topic/364/מדריך-הדרך-הכי-קלה-להתקנת-apk-בwsa-ישירות-מסייר-הקבצים-של-המחשבמהמדריך הזה
https://forum.techno-tech.ovh/topic/1040/מדריך-התקנת-apk-בwindows-11-ישירות-מסייר-הקבצים/23
@צדיק-תמים הכיר את התוכנה, אאל"ט.התקנתי את זה במחשב חדש וזה לא עובד
זה מראה ככה
אני לוחץ הפעל וזה לא עוזר -
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@יוסי-הגאון אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
איך אתה בדיוק תעזור לי אם אתה לא יודע?
אם אתה רוצה להתקין עליו אפליקציות
תתקין את זה (אגב, יש עוד מאות כאלה תוכנות)https://github.com/alesimula/wsa_pacman/releases/tag/v1.2.3
בעברית, מעולה וטובדרכו תוכל להתקין APK
(תודה רבה לחבר מהפורום שתרגם אותו לעברית, וכניראה מעונין בעילום שמו)למידע נוסף קרא פה
https://madrichim.ovh/topic/364/מדריך-הדרך-הכי-קלה-להתקנת-apk-בwsa-ישירות-מסייר-הקבצים-של-המחשבמהמדריך הזה
https://forum.techno-tech.ovh/topic/1040/מדריך-התקנת-apk-בwindows-11-ישירות-מסייר-הקבצים/23
@צדיק-תמים הכיר את התוכנה, אאל"ט.התקנתי את זה במחשב חדש וזה לא עובד
זה מראה ככה
אני לוחץ הפעל וזה לא עוזר -
@צמא-לדעת-0 אז תפעיל את הWSA ידנית.
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אז תפעיל את הWSA ידנית.
איך?
-
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אז תפעיל את הWSA ידנית.
איך?
@צמא-לדעת-0 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אז תפעיל את הWSA ידנית.
איך?
עם פקודה
https://mitmachim.top/topic/31938/מדריך-התקנת-קבצי-apk-ב-wsa/1 -
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אז תפעיל את הWSA ידנית.
איך?
@צמא-לדעת-0 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אז תפעיל את הWSA ידנית.
איך?
תכנס אליו.
@יוסי-הגאון אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אז תפעיל את הWSA ידנית.
איך?
עם פקודה
https://mitmachim.top/topic/31938/מדריך-התקנת-קבצי-apk-ב-wsa/1הפקודות עובדות רק אם הWSA פועל
-
@צמא-לדעת-0 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אז תפעיל את הWSA ידנית.
איך?
תכנס אליו.
@יוסי-הגאון אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אז תפעיל את הWSA ידנית.
איך?
עם פקודה
https://mitmachim.top/topic/31938/מדריך-התקנת-קבצי-apk-ב-wsa/1הפקודות עובדות רק אם הWSA פועל
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אז תפעיל את הWSA ידנית.
איך?
תכנס אליו.
אפשר בבקשה פירוט מלא?
-
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אז תפעיל את הWSA ידנית.
איך?
תכנס אליו.
אפשר בבקשה פירוט מלא?
@צמא-לדעת-0 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אז תפעיל את הWSA ידנית.
איך?
תכנס אליו.
אפשר בבקשה פירוט מלא?
תלך בהתחל לזה

תלחץ עליו
ותפעיל אותו -
@צמא-לדעת-0 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אז תפעיל את הWSA ידנית.
איך?
תכנס אליו.
אפשר בבקשה פירוט מלא?
תלך בהתחל לזה

תלחץ עליו
ותפעיל אותו@a0533057932 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@מישהו12 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 אז תפעיל את הWSA ידנית.
איך?
תכנס אליו.
אפשר בבקשה פירוט מלא?
תלך בהתחל לזה

תלחץ עליו
ותפעיל אותובוצע
-
צ צמא לדעת 0 סימן נושא זה כשאלה ב
-
חבר'ה אני לא מצליח להתקין ולפתוח אפליקציות לא יודע למה
שום כלי לא עזר לי -
חבר'ה אני לא מצליח להתקין ולפתוח אפליקציות לא יודע למה
שום כלי לא עזר לי@צמא-לדעת-0 תעלה צילום מסך מWSA
-
@צמא-לדעת-0 תעלה צילום מסך מWSA
@a0533057932 אמר בבקשה | נעלמו לי כל האפליקציות כולל גוגל פליי:
@צמא-לדעת-0 תעלה צילום מסך מWSA
כרגע נראלי שהצלחתי לפתור ת'בעיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות