בקשת מידע | העברת אנשי קשר משיאומי כשר
-
שלום לכל החבורה
ברשותי שיאומי qin1s כשר של הוועדה ורציתי לשלוף משם את האנשי קשר כדי להעביר לנוקיה 215 גם של הוועדה יש דרך כלשהי?
אשמח לעזרתך בתגובות -
@lennon88 תכניס כרטיס זיכרון במגירה של הסים ואז תעשה גיבוי של האנשי קשר ואז תשחזר בפלאפון החדש
@מוטי-ברנד אין בנוקיה 215 שחזור אנשי קשר
-
שלום לכל החבורה
ברשותי שיאומי qin1s כשר של הוועדה ורציתי לשלוף משם את האנשי קשר כדי להעביר לנוקיה 215 גם של הוועדה יש דרך כלשהי?
אשמח לעזרתך בתגובות -
שלום לכל החבורה
ברשותי שיאומי qin1s כשר של הוועדה ורציתי לשלוף משם את האנשי קשר כדי להעביר לנוקיה 215 גם של הוועדה יש דרך כלשהי?
אשמח לעזרתך בתגובות -
@מוטי-ברנד אין בנוקיה 215 שחזור אנשי קשר
-
@lennon88 אם אני לא טועה, אתה יכול לשלוח בבלוטוס ואז כשהקובץ התקבל לפתוח אותו ואז הוא ישחזר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות