עזרה | כשר פליי - קוד
-
@צדיק-נעזר )
המכשיר J1 לא נפתח, מופיע ההודעה
מה עושים??? -
@צדיק-נעזר חוץ מזה שאני לא קשור לנתניהו משום צורה...
-
@צדיק-נעזר תחליף מעבד(מה הכוונה אין כרטיס זיכרון איך זה אמור לעבוד)
-
-
@צדיק-נעזר תחליף מעבד(מה הכוונה אין כרטיס זיכרון איך זה אמור לעבוד)
@gon-kandi אמר בעזרה | כשר פליי - קוד:
@צדיק-נעזר תחליף מעבד(מה הכוונה אין כרטיס זיכרון איך זה אמור לעבוד)
התכוונתי לכרטיס מיקרו אס די שמגדיל את הנפח של הזיכרון
-
-
@gon-kandi אמר בעזרה | כשר פליי - קוד:
@צדיק-נעזר תחליף מעבד(מה הכוונה אין כרטיס זיכרון איך זה אמור לעבוד)
התכוונתי לכרטיס מיקרו אס די שמגדיל את הנפח של הזיכרון
@צדיק-נעזר תחליף את הרגיל
-
@klopkk אמר בעזרה | כשר פליי - קוד:
@gon-kandi שגיאה 404
וגם אם זה ''סימפטום'' של פגסוס זה לא אומרזה ''פגסוס'' מאה אחוז
אז מה עושים?
-
אני קודם לכן התקנתי איזה אפליקציה ואז שלא סיימה להוריד סגרתי את הכול
ואז את המכשיר ומאז לא נדלק ורק מופיעה ההודעה הזו@צדיק-נעזר לדעתי צריך לצרוב גרסה חדשה
-
אני קודם לכן התקנתי איזה אפליקציה ואז שלא סיימה להוריד סגרתי את הכול
ואז את המכשיר ומאז לא נדלק ורק מופיעה ההודעה הזו@צדיק-נעזר בלי לחץ זה לא פגסוס סתם צחקתי פשוט אנדרואיד נמחק לך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות