ג'יגה בנטסטיק
-
@למבורגיני זה גלישה תמיד מאותו מחשב?
-
@למבורגיני זה גלישה תמיד מאותו מחשב?
-
@למבורגיני כמה נשאר אפשר לבדוק בממשק ניהול
-
@למבורגיני יש בהגדרות
ואז רשת ואינטרנט
ובצד ימין שימוש בנתונים אפשרות לראות כמה גלשתהלמרות שאמרו פה שבחברה זה הכי מעודכן שיש ..
-
@למבורגיני יש בהגדרות
ואז רשת ואינטרנט
ובצד ימין שימוש בנתונים אפשרות לראות כמה גלשתהלמרות שאמרו פה שבחברה זה הכי מעודכן שיש ..
-
@bbn מנסיוני , זה לא מדוייק . כמה פעמים בדקתי וזה הראה הרבה פחות ממה שחברת הסלולר כתבו (כמובן מדובר בגלישה ממחשב אחד)
-
@bbn מנסיוני , זה לא מדוייק . כמה פעמים בדקתי וזה הראה הרבה פחות ממה שחברת הסלולר כתבו (כמובן מדובר בגלישה ממחשב אחד)
-
@tehila אמר בג'יגה בנטסטיק:
@bbn מנסיוני , זה לא מדוייק . כמה פעמים בדקתי וזה הראה הרבה פחות ממה שחברת הסלולר כתבו (כמובן מדובר בגלישה ממחשב אחד)
סה"כ מישהו רכב לך על הרשת

-
@למבורגיני אמר בג'יגה בנטסטיק:
מישהו יודע איפה רואים כמה ג'יגה נשאר בסטיק וכן מה בדיוק גומר ג'יגה והאם גם בווי פי
יש נטסטיקים שאפשר לראות בממשק, איזה יש לך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות