בירור | הסמלים נעלמו משלוחן העבודה
-
קורה לי הרבה שנעלמים לי כל הסמלים שהיו על שולחן העבודה ואני יכול להגיע לזה רק דרך סייר קבצים. איזה הגדרה במחשב מחזירה את זה?
-
קורה לי הרבה שנעלמים לי כל הסמלים שהיו על שולחן העבודה ואני יכול להגיע לזה רק דרך סייר קבצים. איזה הגדרה במחשב מחזירה את זה?
-
@nh-local וונדוס 10
-
@nh-local וונדוס 10
@שמעון-חבצלת
כנס למיקום של זה בתיקיה ושם תקיש על הלחצן הימיני ותצור קיצור דרך בשולחן עבודה -
@שמעון-חבצלת
כנס למיקום של זה בתיקיה ושם תקיש על הלחצן הימיני ותצור קיצור דרך בשולחן עבודה@אריה-0 לכל אחד מהסמלים בנפרד?
זה נמצא כבר על התיקייה של שולחן העבודה רק לא רואים את הסמלים על השולחן עבודה בעצמו -
@אריה-0 לכל אחד מהסמלים בנפרד?
זה נמצא כבר על התיקייה של שולחן העבודה רק לא רואים את הסמלים על השולחן עבודה בעצמו@שמעון-חבצלת יש פה וי?

-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות