בעיה | מגע הרוס במכשיר ולכן אין איך לחלץ אנשי קשר
-
נפל המכשיר למים ומגע לא עובד (החלפתי מסך וגם לא עבד כנראה בעיה במכשיר)ואני לא מצליח לחלץ אנשי קשר יש למישהו עזרה רעיון או תוכנה
קצת דחחחוףף
תודה רבה והמשך יום נעים@mosheg אמר בבעיה | מגע הרוס במכשיר ולכן אין איך לחלץ אנשי קשר:
או תוכנה
כשיש בעיה פיזית במגעים לא יעזור תוכנה
צריך לסדר את המגעים הבעייתיים -
נפל המכשיר למים ומגע לא עובד (החלפתי מסך וגם לא עבד כנראה בעיה במכשיר)ואני לא מצליח לחלץ אנשי קשר יש למישהו עזרה רעיון או תוכנה
קצת דחחחוףף
תודה רבה והמשך יום נעים -
נפל המכשיר למים ומגע לא עובד (החלפתי מסך וגם לא עבד כנראה בעיה במכשיר)ואני לא מצליח לחלץ אנשי קשר יש למישהו עזרה רעיון או תוכנה
קצת דחחחוףף
תודה רבה והמשך יום נעים -
@mosheg השאלה אם ניפוי באגים מופעל?
ודבר שני אפשר לצרוב לו ריקברי מקוסטם ואז להוציא את החומר@מוטי-ברנד אמר בבעיה | מגע הרוס במכשיר ולכן אין איך לחלץ אנשי קשר:
ודבר שני אפשר לצרוב לו ריקברי מקוסטם
כשיש בעיה במגעים אין אפשרות לשלוח אפילו ביט 1
-
1.ניפוי באגים לא מופעל
2.כל פעם שאני מנסה להגיע למסך הריקברי הוא לא נותן לילחוץ כלום חוץ מריסטרט -
@מוטי-ברנד אמר בבעיה | מגע הרוס במכשיר ולכן אין איך לחלץ אנשי קשר:
ודבר שני אפשר לצרוב לו ריקברי מקוסטם
כשיש בעיה במגעים אין אפשרות לשלוח אפילו ביט 1
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות